מפת העבודות בצומת ממילא (צילומים: עיריית ירושלים)
מפת העבודות בצומת ממילא (צילומים: עיריית ירושלים)

השבוע – עבודות ושינויים בהסדרי התנועה בצומת ממילא

צפו לכאוס בכבישים: במסגרת העבודות יונחו קווי מים ויותקנו רמזורים חדשים. בעיריית ירושלים מזהירים: צפוי גודש תנועתי, מומלץ לנסוע בדרכים חלופיות. ויש גם בשורה קטנה - בסיום העבודות ייפתח רחוב המלך דוד לנסיעה בשני הכיוונים

פורסם בתאריך: 18.12.21 17:35

תושבי ירושלים שימו לב – בשבועיים הקרובים לא מומלץ להתקרב לצומת הרחובות שלמה המלך-ממילא. אם יש לכם ברירה סעו בדרכים חלופיות, אם אין לכם ברירה – סעו בתחבורה ציבורית, אחרת אתם צפויים להיתקע בעומסי תנועה נוראיים.

הסיבה? החל ממחר, ראשון, בבוקר ולמשך שבועיים, יבוצעו בצומת – בין הצמתים המרכזיים בירושלים שמהווה חיבור לקניון ממילא, לרחוב המלך דוד, למרכז העיר, לחניון ספרא ולאזור העיר העתיקה – עבודות להנחת קווי מים וכן יותקנו רמזורים חדשים.


בעקבות העבודות, כך מזהירים בעיריית ירושלים ובמשרד התחבורה, צפוי גודש תנועתי בצירים הקרובים לצומת. בעירייה, שמבצעת את העבודות בשיתוף עם משרד התחבורה ובביצוע של חברת מוריה, מציינים כי בצומת ובאזור כולו יוצבו מכוויני תנועה, שיתוגברו בפקחים ובשוטרים לצורך הזרמת התנועה.

כאמור, העבודות כוללות התקנת רמזור חדש בצומת ממילא. את העבודות תבצע חברת מוריה והן יחלו ביום ראשון בבוקר ויימשכו עד ליום שישי, 24.12. בנוסף, יבוצעו גם עבדות לחיבור קווי מים, כשהעבודות הללו יימשכו כשבועיים וחצי ויתקיימו גם בשעות הלילה.


מפת העבודות בצומת ממילא


הסדרי התנועה הזמניים בצומת כוללים נתיב נסיעה אחד בציר שלמה המלך. בעיריית ירושלים ובחברת מוריה מציינים כי "באזור תוכננו הסדרי תנועה חלופיים, וכאמור, יוצבו בו מכוויני תנועה, שיתוגברו על ידי פקחים עירוניים ושוטרי תנועה, לצורך הזרמת התנועה ומניעת גודש בצירים הסמוכים, ככל הניתן. ולמרות זאת – מומלץ להגיע בדרכים חלופיות".

עוד נמסר מהעירייה כי העבודות צפויות להיות רועשות בחלקן וכי הן מבוצעות "בהתאם לתקנות הקבועות בחוק. העבודות מבוצעות באישור המשטרה ובהתאם להיתרים".

"עיריית ירושלים פועלת ככל הניתן כדי להביא לצמצום הפרעות בשגרת החיים של התושבים בזמן העבודות ומודה על הסבלנות", נמסר לסיכום. "העירייה תמשיך לפתח ולטפח את העיר למען רווחת התושבים ושיפור תמידי באיכות החיים בעיר".

ובסופן של העבודות ישנה בשורה לא קטנה – רחוב המלך דוד, שהיה בעבודות בחודשים האחרונים, ייפתח לתנועה מלאה לשני הכיוונים. הגיע הזמן.


מחפשים את דירה החלומות? הבית החדש שלכם מחכה בלוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. Yossi Friedman

    אני לא מבין למה אנשים שלא עובדים/גרים באזור מגיעים לשם בכלל במיוחד בשעות השיא של הפקקים.

  2. אפרת אסף

    וכל זה דווקא לקראת חג המולד כשרבים מגיעים לעיר העתיקה והעירייה אפילו מעודדת?

  3. אלון

    לא לדאוג: עוד חצי שנה יפתחו את הרחוב הזה שוב. הפעם לכבוד העבודות לתוואי הרכבת הקלה. למה לא עשו את הכל ביחד? הצחקתם את העיריה.

  4. אליהוא הלם יין

    פעם אחת, בתולדות ממילא, הייתה שנה שלמה שלא עדו בה שינויים בסדרי התנועה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר