מחלקת הקורונה בהדסה עין כרם (צילומים: דוברות הדסה)
מחלקת הקורונה בהדסה עין כרם (צילומים: דוברות הדסה)

העלייה בתחלואת הקורונה: בהדסה עין כרם פתחו מחדש את מחלקת הקורונה

בהדסה עין כרם פתחו מחדש את מחלקת הקורונה, שבה מאושפזים 7 מטופלים. יצוין כי עד כה לא התגלו בהדסה חולים עם זן האומיקרון. "הצוות התארגן מאוד מהר, כאילו אף פעם לא סגרנו את המחלקה", מציין פרופ' דרור מבורך

פורסם בתאריך: 28.12.21 07:50

תרצו או שלא – הגל החמישי של הקורונה כבר כאן. זן האומיקרון שגורם לבהלה גדולה גורם גם לעלייה בתחלואה – במספרים מוחלטים, במקדם ההדבקה ובכל הגרפים שמציגים המומחים.

וכאילו כדי לחזק את התזה על הגל החמישי, בהדסה עין כרם נפתחה מחדש מחלקת הקורונה, שבה מאושפזים נכון להערב 7 חולים, ביניהם אחד במצב קריטי ו-3 במצב קשה. החולים, כך נמסר מהדסה, בגילאי 40 עד 88.

בהדסה מוסיפים ומציינים כי בימים הקרובים צפויה להיפתח מחדש גם יחידת טיפול נמרץ קורונה, שתיתן מענה לעלייה הצפויה במספר המאושפזים חולי הקורונה.
מנכ״ל המרכז הרפואי הדסה פרופ׳ יורם וייס מסביר כי "בית החולים נמצא בתפוסה מלאה של חולים במחלקות הרגילות שאינן קורונה, כאשר המחלקות הפנימיות פועלות תחת עומס של ממש עם חולי שפעת ומחלות נשימתיות נוספות המאפיינות את עונת החורף. אל אלה נוספה פתיחתה של מחלקת קורונה היום, כאשר יחידת טיפול נמרץ לחולי קורונה קשים תפתח אף היא בימים הקרובים ככל שידרש".

עוד מוסיף פרופ' וייס: "הצוותים המצויינים שלנו עושים כבר עכשיו מעל ומעבר בעבודה מאומצת מסביב לשעון על מנת להעניק טיפול איכותי ומלא לכלל החולים. אנו צפויים לקבל חולי קורונה נוספים בימים הקרובים, והדסה תיערך ככל שנדרש לקראת הבאות".

 

 

פרופ׳ דרור מבורך, מנהל מחלקה פנימית ומנהל מחלקת הקורונה שנפתחה, מוסיף: "היום פתחנו את המחלקה מחדש. בדרך כלל אומרים בשעה טובה, אבל אנחנו לא נגיד שעה טובה עם הקורונה. אנחנו לפחות מוכנים לעזור למי שצריך. קיבלנו למחלקה כבר 7 חולים – במצבים שונים. הצוות התארגן מאוד מהר, כאילו אף פעם לא סגרנו את המחלקה".

לדברי פרופ' מבורך, "אומיקרון עדיין לא מצאנו פה בהדסה, אבל זה יגיע. רוב החולים אצלנו כרגע הם עם זן דלתא".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר