מתחם הבילויים בשוק מחנה יהודה - למצולמים אין קשר לאירוע (צילום ארכיון: ארנון בוסאני)
מתחם הבילויים בשוק מחנה יהודה - למצולמים אין קשר לאירוע (צילום ארכיון: ארנון בוסאני)

נלחמים בקורונה: החל מהשבוע הבא – עשרות אלפי מסיכות יחולקו בשוק מחנה יהודה

למען שלומם של סוחרי ובאי השוק - החל מיום ראשון, 9.1.22, יחלקו בשוק מחנה יהודה עשרות אלפי מסיכות עם הכיתוב ״שוק פתוח, שוק בטוח״. יו״ר ועד סוחרי השוק טלי פרידמן: "נמשיך לעשות כל שביכולתנו על מנת לשמור על ההנחיות ותקנות משרד הבריאות"

פורסם בתאריך: 3.1.22 15:27

ממשיכים להילחם בקורונה: בשוק מחנה יהודה התקיימו לאורך השבוע האחרון פעולות הסברה רבות, הן מול הסוחרים והן מול באי השוק מתוך מטרה שכלל השוהים בשוק יעטו מסיכה ברחבי השוק. פעולות ההסברה הבולטות יזכו לחיזוק ביום ראשון הקרוב, 9.1.22, כאשר פקחי עיריית ירושלים יחלקו אלפי מסיכות לשוהים בשוק במטרה להבטיח את בריאות השוהים בו.

"חרף העובדה כי ישנה אי בהירות סביב כניסת תוקפן של ההנחיות החדשות, ועד סוחרי השוק בראשותי, עוסק בימים האחרונים ובמיוחד בסוף השבוע בפעולות הסברה אינטנסיביות מול סוחרי השוק ומול באי השוק, פעולות המניבות פרי וניתן לראות את תוצאותיהן בשטח בדמות עטיית מסיכות רבה והבנת המצב על ידי הקהל השוהה במרחב הפתוח", אומרת טלי פרידמן, יו״ר ועד סוחרי שוק מחנה יהודה.


יו"ר הסוחרים טלי פרידמן (צילום: רון ירקוני יחסי ציבור)

יו"ר הסוחרים טלי פרידמן (צילום: רון ירקוני, יחסי ציבור)


"בנוסף, החל מיום ראשון הקרוב תצא לפועל יוזמת ראש העיר משה ליאון, האגף לקידום עסקים בעירייה וועד סוחרי השוק, במסגרתו יחלקו חברי הוועד והסוחרים עשרות אלפי מסיכות לבאי השוק ועליהן יופיע הכיתוב: 'שוק פתוח, שוק בטוח'", מוסיפה פרידמן.

"אנו נמשיך לעשות כל שביכולתנו על מנת להיות מוקד ההסברה ברחבי השוק ולשמור על ההנחיות ותקנות משרד הבריאות למען שלומם של סוחרי ובאי השוק", מסכמת ומדגישה פרידמן.


הבית החדש שלכם מחכה בלוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. דישראלי

    עוד צחוק. לשוכרים בשוק אין מסכות ואם יש אז הוא מתחת לפה. כולם צועקים מה שיותא ובלי מסכה למכור השכורה שלהם. אין פיקוח וכשיש הם שותקים.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר