ניתוחי אף בכללית אסתטיקה | צילום מתוך: i/depositphotos.co
ניתוחי אף בכללית אסתטיקה | צילום מתוך: i/depositphotos.co

יופי של אף

אנחנו פוגשים באף שלנו כל יום מול המראה ופעמים רבות לא אוהבים את מה שאנו רואים. רגע לפני ביצוע ניתוח אף בדקו מהן השיטות המומלצות לניתוח? משך ההחלמה, סיבוכים ותופעות הלוואי האפשריות וכן, קבלו טיפים לבחירת המקום הנכון שייתן לכם בית חם ומקצועי

פורסם בתאריך: 13.2.22 15:53

ניתוח אף הוא היום אחד הניתוחים הפלסטיים המבוקשים בתחום הכירורגיה הפלסטית בקרב נשים וגברים כאחד. הסיבה לכך היא מיקומו של האף במרכז הפנים והשפעתו המכרעת על ההרגשה הכללית, על הביטחון העצמי ועל רמת הדיכאון שלנו כשאנו פוגשים את עצמנו מול המראה.

ניתוח אף אורך כשעה עד שעה וחצי, בהרדמה מקומית או מלאה והצלחתו משנה חיים. חשוב לבצע את הניתוח אצל רופא מומחה, שילווה אתכם בתהליך ולאורך שנים קדימה, שכן, אי הצלחה עלולה לגרום לנזקים בריאותיים בלתי הפיכים.

הגודל כן קובע

גופים רבים מציעים ניתוחי אף במחירים מושכים, יוצאים בקמפיינים מרהיבים עם דוגמניות אף מושלמות ומבטיחים תוצאות מעולות. הלכה למעשה, רבים מגופים אלה נעלמים אחרי מספר שנים, הרופאים שהם מציעים אינם מומחים בתחום ניתוחי האף והניתוחים עצמם מבוצעים במקומות שאינם עומדים בתקנים הנדרשים ומשאירים אדמה חרוכה ונזקים רבים על פני המטופלים. מטופלים אלה מגיעים לרופאי כללית אסתטיקה לתיקון הכשלים.

בכללית אסתטיקה רשת של מרפאות מומחים לטיפולי אסתטיקה מסוגים שונים ולניתוחים פלסטיים עם מנתחים בעלי שם ובסטנדרטים הגבוהים ביותר.

עם גב של קופת חולים, המטופלים יודעים שהם בידיים טובות ומרגישים בטוחים: הניתוחים מתבצעים בחדרי ניתוח בבתי חולים מוכרים או פרטיים ברמה בלתי מתפשרת ועם הציוד המתקדם ביותר, הרופא מכיר את התיק הרפואי של כל מטופל, הזוכה גם לליווי במשך שנים ארוכות לאחר הניתוח.

מה גם שפער המחירים הוא עצום בין מרפאה פרטית לכללית אסתטיקה וההטבות יכולות להגיע עד 70 אחוזי הנחה.

ההליך הניתוחי

הכירורג המומחה מביא את ניסיונו העשיר והמלצותיו בעניין פיסול האף בהתאמה למבנה הפנים של כל אחד ואחת. הניתוח עצמו מתבצע בהליך פנימי, כך שהחתכים אינם נראים לעין, או בהליך חיצוני כאשר החתך עדין וצמוד לציר האף לטובת עיצוב מדויק של מבנה האף וגודלו.

הניתוח מורכב ממספר פעולות ביניהן עיצוב, קיצור או הקטנה של סחוסי הנחיריים, קיצור המחיצה, שיוף או כריתת הגבנון הסחוסי והגרמי, ואף חיתוך עצמות האף ליצירת אף סולד, הצרה והקטנת הנחיריים ועוד.

כאשר אל הניתוח האסתטי נוסף קושי נשימתי, השינוי במבנה ומחיצות האף יוביל לשיפור ניכר ביכולת זרימת האוויר דרך תעלות האף.

בסיום הניתוח מתבצעים תפרים וכן, קיבוע של האף על ידי גבס לצורך שמירה על התוצאות עד להחלמה מלאה של האזור.


למידע נוסף על ניתוחי אף בכללית אסתטיקה לחצו כאן


השיטות לניתוח מוצלח

שתי השיטות המובילות היום בניתוחי האף הן השיטה הפתוחה והשיטה הסגורה. הניתוח בשיטה הסגורה מתבצע דרך הנחיריים, באמצעות חיתוכים פנימיים ומבלי להפריד את העור ולכן ניתוח זה קצר כמו גם משך ההחלמה ממנו.

בשיטה הפתוחה מתבצעים ניתוחים בהם נדרשת רמת דיוק גבוהה והפרדה של עור האף. ניתוח זה מבוצע גם במקרים בהם משולב קושי נשימתי. בניתוח זה החתך חיצוני ותהליך ההחלמה ארוך מעט יותר.

תופעות הלוואי שכדאי להכיר

כמו בכל הליך כירורגי, גם הליך של ניתוח אף טומן בחובו סיכונים אותם יפרט בפניכם הכירורג המומחה של כללית אסתטיקה.

בדרך כלל, אחרי ניתוח אף יופיעו שטפי דם גדולים שייראו לכם כמו "פנסים" בשתי העיניים, האף יהיה נפוח, תופענה צלקות בבסיס הנחיריים ותחסר תחושה באזור. תופעות אלה נעלמות תוך מספר שבועות, הנפיחות יורדת ואתם תוכלו לצאת עם לוק חדש לרחוב.

במקרי קיצון, הסחוסים או העצמות בולטים, קיים שוני במראה בין שני צידי האף, נוצר קושי נשימתי, אלה הם המקרים בהם נדרש ניתוח נוסף.

צילומי הדמיה? לא בבית ספרנו

חשוב לדעת כי צילומי ההדמיה המוצעים בתחום אינם משקפים תמונה מדויקת של האף מכיוון שאינם לוקחים בחשבון את רוחב נתיבי האוויר באף ואת עובי העור והעצם. לכן, משקפים תוצאה שאינה ריאלית לביצוע.

דבר נוסף שיש לשים לב אליו הוא שכאשר אתם רואים תמונה של ידוען – אל תצפו שהאף שלכם ייראה בדיוק כמו שלו בתום ימי ההחלמה. לכל אחד מבנה פנים שונה וגם אם הניתוח יתבצע בדיוק על פי דרישתכם, התוצאה תהיה שונה מכפי שדמיינתם.

בכללית אסתטיקה יבצע אתכם המנתח המומחה תיאום ציפיות ויסביר לכם כיצד ייראה האף שלכם אחרי הניתוח בהתאמה למבנה הכללי של הפנים שלכם וללא קשר לתמונת הידוען שאתם נושאים בארנקכם.

סוף מעשה במחשבה תחילה

אז איך תבחרו את המקום האולטימטיבי עבורכם לניתוח אף מוצלח?

  1. ודאו כי הרופא אותו אתם בוחרים הוא מומחה בתחומו וחבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית.
  2. ודאו כי אותו רופא מכיר היטב את התיק הרפואי שלכם וכי דאג לכך שתבצעו את כל הבדיקות המקדימות הנדרשות.
  3. ודאו כי הרופא מנוסה ומשתמש בציוד רפואי ובחומרים המפוקחים ע"י משרד הבריאות.
  4. ודאו שהגוף בו אתם בוחרים בעל גב חזק, שיעניק לכם אחריות לשנים רבות קדימה.
  5. ודאו כי הניתוח יבוצע בבית חולים מוכר או בחדר ניתוח פרטי ברמה הגבוהה ביותר, שערוך למתן טיפול מיטבי במצבי חירום ובמקרים של סיבוכים בלתי צפויים.

לסיכום, כדאי שתוודאו לקראת מה אתם הולכים, מה התהליך אותו תעברו, משך ההחלמה, מקום הניתוח ומי המנתח, על מנת למנוע עוגמת נפש מיותרת וכדי שתצאו מרוצים. בכללית אסתטיקה לבטח  ידאגו לכך.

למידע נוסף ולהשארת פרטים לחצו כאן


תוכן מקודם


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר