קייסי ריברס, עודד קטש (צילומים: hodyachih cc by-sa 3.0 via wikimedia commons, אורן בן חקון)
קייסי ריברס, עודד קטש (צילומים: hodyachih cc by-sa 3.0 via wikimedia commons, אורן בן חקון)

דעה | לא נכנעים: החתמת ריברס מבשרת שהפועל לא ויתרה על העונה

גיא הראל כבר הוכיח בעבר שהוא יודע לעשות החתמות מאוחרות שמביאות תארים, והתקווה היא שגם ריברס יהיה כזה. וגם - הסימנים המעידים שעודד קטש אולי יחזור בעונה הבאה

פורסם בתאריך: 24.2.22 21:53

הניצחונות האחרונים על הפועל באר שבע וגליל עליון החזירו את הפועל לראשות טבלת ליגת העל, והחזירו גם את האמונה שהליגה השנה פתוחה לגמרי ללא פייבוריטית ברורה. יש מספר קבוצות טובות, אך אין אף אחת שהיא ממש מעל כולן, גם לא מכבי תל אביב.

כנראה שהמקום הראשון פתח את התיאבון להנהלת הפועל, שהיתה חייבת לעשות שינוי במצבת השחקנים כדי להחזיר את הרעב לשחקנים ולהבין שעדיין יש מטרה אחת חשובה  – זכיה באליפות.

הצירוף של הצלף הוותיק קיי.סי ריברס, אלוף אירופה לשעבר (עם ריאל מדריד) מאותת לכל המערכת ולאוהדים שיש כאן עדיין תואר שמונח על הכף, ושאין שוונה לוותר עליו בלי קרב. ריברס, הוא שועל קרבות וותיק, שבאמתחתו תארים רבים בכדורסל האירופי. ריברס הוא עוד אקס פנאתנייקוס, והתקווה שהוא יהיה טוב כמו האקס הקודם של היוונים שנחת בארנה – אחד, ג’יימס פלדין.

זאת לא הפעם הראשונה שגיא הראל עושה מהלכים בחודשי החורף – פברואר-מרץ (ואף אפריל) כדי לחזק את הקבוצה בישורת האחרונה. עם דיון תומפסון זה עבד מצויין באליפות הראשונה ב-2015, גם עם איליי הולמן ב-2016, זה כמעט צלח והסתיים בהפסד מפתיע וצורם למכבי ראשון לציון בגמר. המהלך האחרון של הראל היה עם ריץ’ האוול, שהגיע מהפועל ת”א כדי לזכות באליפות תחת סימונה פיאניג’אני ב-2017. השוני היחיד עם ריברס שהוא שחקן בעמדה 3 ולא בעמדת הפנים כמו השאר שציינתי קודם, ויהיה מעניין לראות איך ישתלב בקבוצה. כרגע הפועל מחזיקה בשבעה זרים ולהערכתי יהיה זה שון קילפטריק, שדקות המשחק שלו בנסיגה מתמדת, שיסיים את דרכו בקרוב. מילה טובה מגיעה לילד המוכשר נועם דוברת, שנכנס לעניינים וזו בשורה מצויינת להפועל שצריכה כל ישראלי טוב המסוגל לתרום.

בעניין אחר. לאחרונה יש אינדיקציות שמראות שעודד קטש עשוי לחזור בשנה הבאה לארנה. הוא התחיל להגיע למשחקי הקבוצה, משוחח עם אנשי המועדון ונמצא בקשר טוב איתם. הכעס כלפיו לאחר שעזב לפאנתנייקוס הולך ומתפוגג כפי הנראה ומערכת היחסים שנדמה ונפגעה במקצת חוזרת אט אט לאיתנה, בכל זאת קטש הוא איש נעים הליכות וגם איש מקצוע טוב ומאמן בכיר בכדורסל הישראלי.

יתרה מכך – שני הצדדים מבינים שהם צריכים אחד את השני. בהפועל זקוקים למאמן במשרה מלאה וכזה שגם הצליח בארנה, ואילו קטש, שרוצה לחזור לאמן, מבין שחוזה ביורוליג לעונה מלאה הוא כבר לא יקבל. גם העובדה שהקואץ’ סירב לחוזה עד תום העונה במכבי תל אביב (ללא חוזה מובטח לעוד עונה) מבשרת שייתכן ונראה אותו חוזר להפועל.

ההערכה הגסה שלי אומרת שהלפרין ימשיך עד תום העונה כמאמן הקבוצה, והפועל תחסוך משכורת של מאמן כשבסיומה הוא יחזור לפוזיציית המנהל המקצועי המוכרת לו. השילוב בין הלפרין לקטש יכול להיות מוצלח. שניהם בוגרים יותר, מבינים יותר, ולדעתי זה צוות מקצועי שיכול להוביל את הפועל קדימה לעונה מוצלחת בעונה הבאה, כשהמטרה תהיה לבנות קבוצה טובה מזו שנבנתה בקיץ שהיתה לא מעט בצלמו ובדמותו של אורן עמיאל שכשל.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר