המיזם הקולינרי בבית הספר בן יהודה (צילום: טלי זלוצובר)
המיזם הקולינרי בבית הספר בן יהודה (צילום: טלי זלוצובר)

הקולינריה נכנסת לחינוך המיוחד – הכירו את קפה בן יהודה הגרסה הירושלמית

לאחרונה הוקם בבית הספר לחינוך מיוחד 'בן יהודה' מטבח קולינארי מיוחד בו התלמידים לומדים ומתרגלים מיומנויות בתחומים השונים. בנוסף, הוקם "בית קפה" שיאפשר לתלמידים עם מוגבלות שכלית ואוטיזם, ללמוד ולתרגל מיומנויות תקשורתיות, קוגניטיביות ותפקודיות

פורסם בתאריך: 27.4.22 12:35

מיזם קולינארי יוצא דופן הוקם בבית הספר לחינוך מיוחד 'בן יהודה' בירושלים. כחלק מתפיסה חינוכית חדשנית הוקם בבית הספר מטבח קולינארי מיוחד בו התלמידים לומדים ומתרגלים מיומנויות בתחומים השונים. כמו כן, הוקם "בית קפה" שמטרתו אינה רק לשרת את באי בית הקפה אלא לאפשר לתלמידי בית הספר, תלמידים עם מוגבלות שכלית ואוטיזם, ללמוד ולתרגל מיומנויות תקשורתיות, קוגניטיביות ותפקודיות.


ל"כל העיר" נמסר כי "מי שנרתמה להקמת "המתחם הקולינארי", אשר מעבר למקום לבישול ולאפייה יהווה גם מרחב למידה חדשני ומותאם עבור התלמידים, הייתה סגנית ראש העיר חגית משה יחד עם אנשי מינהל החינוך בירושלים ובתמיכת משרד החינוך והקרן לירושלים".

סגנית ראש העיר חגית משה ומחזיקת תיק החינוך: "כאשר שמעתי על הפרויקט המיוחד היה לי ברור שלא משנה איזה אתגר תקציבי יעמוד בפנינו, אנחנו נוציא אותו ויחד עם ראש העיר משה לאון, שנרתם ודחף את הפרויקט אל הפועל, אני שמחה לחנוך יחד עם הנהלת בית הספר והתלמידים את המתחמים החדישים שיאפשרו לתלמידים הזדמנות למידה יוצאת דופן, כמי שדוגלת בחדשנות בחינוך ומתן הזדמנות שווה לכל תלמיד פרויקט כזה מבחינתי הוא בראש סדר העדיפויות".

שושי אור, מנהלת בית הספר בן יהודה: "הסתיים העידן של למידה עם כיסא, שולחן, גיר ולוח. תלמידי החינוך המיוחד שלנו זוכים לסביבות לימוד שבעבר היו חלום רחוק. היום אני יכולה לומר בפה מלא, כי הודות ליוזמה החינוכית הזו ותוכניות חדשניות נוספות שאנו מפעילים בבית הספר כמו מתחם למידה טכנולוגי שהוקם בימים אלו, התלמידים רוכשים כלים להתפתחות אישית וחברתית שיסייעו בידיהם להגיע לעצמאות ולהשתלב בחברה".

 


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר