אמיר טובול (צילום: עצמי)
אמיר טובול (צילום: עצמי)

"שירות מעולה ללקוח, זמינות ומציאת פתרונות"

22 שנים בבנק. אוהב לטייל בארץ עם המשפחה ועם חברים ולגלות מקומות חדשים ומדהימים. הכירו את אמיר טובול, מנהל המחלקה העסקית בסניף גבעת זאב, מקצוען של בנק הפועלים

פורסם בתאריך: 1.5.22 13:55

שם: אמיר טובול.

מגורים: פסגת זאב.

מצב משפחתי: בן 46, נשוי ואב לארבעה ילדים.

כמה זמן בבנק: 22 שנים.

תפקיד: מנהל המחלקה העסקית בסניף פסגת זאב. "במסגרת תפקידי, אני מלווה את הלקוחות העסקיים של הסניף, מקיים פגישות ומגייס לקוחות חדשים".

למה דווקא המחלקה העסקית: "האינטראקציה עם הלקוחות העסקיים היא מעניינת. לכל לקוח יש את הצרכים שלו ואת הדרישות שלו. בתחום שלנו יש הכל – נדל"ן, תעשייה, יצוא ויבוא, ואנחנו כל הזמן נחשפים לתחומים חדשים ולהרבה לקוחות".

מה החזון שלך: "שירות מעולה ללקוח, זמינות ומציאת פתרונות. מאוד חשוב לי להתאים ללקוח את החליפה שמתאימה לו ולתת לו את הפתרונות לפי הצרכים שלו, וכמובן, כל הזמן לגייס לקוחות חדשים".

מוטו בעבודה: "שירות טוב ויעילות".

 

 

סיפור בלתי נשכח: "היה לי לקוח שרצה להשקיע בענף המזון, תחום שהוא כלל לא מכיר. הוא התעקש שמדובר בעסקה טובה. בדקנו את הנתונים, ביחד עם מדור האשראי, והעסקה לא אושרה. הסברנו לו שזה לא בשבילו. הוא קצת התבאס וויתר על העסקה, ומי שנכנס במקומו היה מכר שלו. אחרי פחות משנה, הוא סיפר לנו שהעסק לא צלח ושהמכר שלו הפסיד הרבה כספים. בכל פעם שהוא מגיע לסניף, הוא מזכיר לנו את הסיפור ומודה לנו על כך שכיוונו אותו ולא נתנו לו להיכנס לעסקה".

הלקוח המקומי: "הלקוחות הירושלמים הם לקוחות נאמנים, לקוחות שרוצים שירות טוב, רוצים זמינות ומקצועיות, אבל כל הזמן יבדקו אותך".

מתחרים: "יש היום תחרות גדולה בין הבנקים, ומי שייתן את השירות הטוב, הזמין והמקצועי, הלקוח יהיה שלו. לא הכל מסתכם במחיר וברבע אחוז פחות. הלקוח יישאר נאמן לבנק בזכות השירות שהוא מקבל, זמן התגובה והיחס האישי".

משהו שאנחנו לא יודעים עליך: "אני מאוד אוהב לטייל בארץ עם המשפחה ועם חברים. בתקופת הקורונה, גילינו הרבה מקומות מדהימים בארץ שלנו, שלא ידענו שהם קיימים בכלל. אנחנו נוסעים לחו"ל, אבל לא נחשפים למקומות הנפלאים שיש בארץ שלנו".

איפה תהיה בעוד 10 שנים: "אני שואף להיות בבנק, בתפקיד בכיר יותר, להתפתח ולהמשיך לעשות את מה שאני אוהב ושאני טוב בו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר