אורי אלון, זיו אריה (צילומים: תמונת דף פרופיל פייסבוק, אורן בן חקון)
אורי אלון, זיו אריה (צילומים: תמונת דף פרופיל פייסבוק, אורן בן חקון)

דעה | עומד למבחן: זיו, יש לך את האמצעים להעמיד קבוצה אטרקטיבית יותר השנה

פורסם בתאריך: 9.6.22 11:09

לאחר עונה ראשונה שאותה אפשר להגדיר כעונת התאקלמות, הפועל ירושלים צריכה לעשות קפיצת מדרגה ולתקוע יתד בליגה, בטח לאור העובדה שאיש העסקים אורי אלון נכנס יותר לתמונה ויזרים יותר כספים. אלון, ששדרג את קבוצת הכדורסל מגיע כדי לעשות את אותו הדבר או לכל לפחות כדי לשפר את קבוצת הכדורגל למקומות שהן לא תחתית. הלוואי על אוהדי בית"ר איש עסקים כזה שאוהב את הקבוצה, אוהד שלה ומשקיע בה. מנקודת הזווית הצהובה אני יכול רק לקנא בצד האדום. אוהדי הפועל, אתם בידיים טובים וכיף לראות שהפרוייקט עומד על רגליו מבחינה מקצועית וכלכלית. שאפו.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


על פניו נראה שיש תרדמת למרות שנכנסנו כבר אל תוך עונת המלפפונים כשגביע הטוטו יפתח בעוד חודשיים. המאמן זיו אריה ימשיך זו העונה הרביעית במועדון, וזה המבחן שלו להראות שהוא לא רק חריף בראיונות, שבעניין הזה אני חייב להודות שאני מאוד אוהב, בעיקר כי הוא נותן "שואו" בניגוד למאמנים שבלונים אחרים, אלא יכול להצליח עם הקבוצה ולהגביר את קצב צבירת הנקודות שלא כמו בעונה הקודמת. כדי שזה יקרה אריה יצטרך לשדרג את סגל השחקנים שלו, אבל עד כה אין שום רכש בצד של האדומים, כך שקשה להעריך מה יהיה, כאשר מה שבטוח שהם יצטרכו חיזוק משמעותי. גררו ואגדה כנראה לא ימשיכו, כך שהפועל תצטרך לשדרג את החלק הקדמי, בניגוד לחלק ההגנתי שהיה יותר טוב מההתקפה, אך גם שם יהיו שינויים לאחר עזיבתו של הקפטן גל מאיו שחתם בבני יהודה ואריה יצטרך בלם אחר שיהיה לצידו של אונדז'יי באצ'ו הבלם הצ'כי היציב שסיפק בהחלט את הסחורה.
גיא בדש אמור כרגע להישאר כיוון שיש לו חוזה, אך השבוע פורסם כי שמו נקשר בלובליאנה הסלובנית. לטעמי הוא לא היה יציב כמו שחשבתי שיהיה והיו לו הרבה עליות וירידות. המספרים שלו נאים, אבל שחקן כמוהו עם טכניקה טובה ורגל שמאל נהדרת, חייב לאיים יותר על השער ולהביא יותר מספרים בכל הקשור לשערים ולחפש יותר את השער והחלוצים. אריה צריך לשחק יותר התקפי כדי לנצל את יכולותיו של בדש הכשרוני, כי בשורות האדומים היו מעט מאוד שחקנים טכניים בעונה החולפת. יש להחתים מספר שחקני רכש חדשים שיצטרכו לשדרג את הסגל, אחרת האדומים ילכו לעונה קשה נוספת.
רוסלן ברסקי צפוי לעזוב על אף החוזה, הוא לא שדרג את עצמו ואת הקבוצה והיה אכזבת העונה. במקומו תצטרך הקבוצה שחקן שיותר מנהל משחק ומייצר מצבים באמצעות בעיטות חופשיות עבור אחרים. הוא לא שחקן 50-50 מודרני כפי שדורשים היו בליגה. האדומים יצטרכו שחקן מסוג אחר שיותר יוזם ונייד כמו שי אליאס מהפועל תל אביב.
גם עמדת החלוץ תצטרך לעבור זעזוע עם עזיבתו הצפויה של וילי אגאדה, כשהאדומים צריכים חלוץ כובש. פרט לעמדת החלוץ, הפועל צריכה להביא שלושה זרים בחלק ההתקפי. העולות בני ריינה שמתחמשת ונס ציונה שלא תהיה בשר תותחים יקשו, ולכן אריה צריך להתעורר מהתרדמת ולהציב סגל אטרקטיבי ואיכותי.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. סוף סוף כתיבה מקצועית ולא חשבונות אישיים

    רוב מי שכותבים על הפועל הם בעלי עניין וחשבונות . אלו בעד המנהל המקצועי ואלה נגד, אלה מהוותיקה ואלה מחדשה אלה שונאים את זיו אריה ואלה אוהבים אותו . סוף סוף כתיבה נורמאלית ומקצועית. לגופו של עניין התקציב עלה רק ששני מיליון פלוס . זה הרבה אבל עדיין פחות מנתניה, פחות מחדרה וריינה נראית כמו קבוצה שתגייס יותר מכפי שדמיינו.
    שני מיליון זה שחקן זר וחצי . אם חדרה לא תעשה שטויות ועם שוער טוב היא בפלייאוף עליון, קרית שמונה עוברת שינוי ועם זר טוב היא פלייאוף עליון , סבנין והפועל תל אביב כמו עונה נוכחית, אשדוד בעונה שמעלה צעירים תתחרה בנו כמו גם הפועל חיפה שחצי עונה ראשונה תהיה על הקרשים עם השטויות שעושים שם. בתקציב וזרים הפועל על הנייר מתחרה על ירידה עם שתי העולות אשדוד, הפועל חיפה ואחת הקבוצות שלא תגשים את התקציב. אולי גם ביתר שאי אפשר לדעת. תנו לי עונה שבא יודע שלא יורדים 4 משחקים לפני הפליי אוף התחתון ומאוד אשמח. העזיבה של גל מאיו מדאיגה ואגאדה בכל זאת השאיר אותנו בליגה אפילו שלא מדוייק.

  2. ניסים הטקטי

    כל שנה יש יורדות שרק עלו ולידן קבוצות שעשו שטויות עם פיטורי מאמנים וזרים שלא פוגעים. אם זה תלוי רק בנו לא רואה שיפור גדול עם החומר הקיים. רואה את היקף הרכש אצל אחרים וברור שנהיה תחתית. ברסקי יחזור לעצמו ולדעתי ימלא תפקיד גדול בריינה. בדש פלוס חלוץ 9.5 שמשחק בלי אגאדה לא בטוח שיהיה יותר טוב בתפוקה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר