אקווריום ישראל (צילום: דניאל אלוני)
אקווריום ישראל (צילום: דניאל אלוני)

מדהים: הצצה ראשונה ל"מפעל המים" של אקווריום ישראל – המערכת שהופכת מים מתוקים למי ים

אקווריום ישראל פתח אטרקציה חדשה לציבור: סיור מאפשר לכלל המבקרים להכיר מבפנים את פעילות האקווריום וללמוד כיצד מטפלים במגוון הביולוגי הייחודי החי בו

פורסם בתאריך: 19.6.22 12:07

גן החיות התנ"כי בירושלים הודיע על פתיחת אטרקציה חדשה לציבור: סיור מאחורי הקלעים של "אקווריום ישראל". הסיור יאפשר למבקרים הצצה לאזור התפעולי והטיפולי של האקווריום. המתחמים השונים בהם יהיה ניתן לבקר במסגרת הסיור הם: הקליניקה והמעבדה, בהם יינתן הסבר על אופן הטיפול המיוחד והאישי בבעלי החיים הימיים; המבנה בו גדלים בעלי החיים לפני כניסתם אל מכלי התצוגה; מפעל המים של האקווריום, בו ילמדו על האופן בו מטפלים במים של האקווריום; מתחם צבי ים שהגיעו ממרכז הצלת הצבים במכמורת; וכן ביקור "במטבח" האקווריום, בו המדריכים יסבירו על ההאכלה של הדגים, ועל החשיבות של התאמת האוכל לדגים השונים לשם שגשוגם והתרבותם.

ל"כל העיר" נמסר כי "בסיום הסיור, יגיעו המבקרים לתצפית מעל בריכת הים התיכון הגדולה, בה שוחים הכרישים לצד הטריגונים ודגים נוספים של הים התיכון.

"האקווריום של גן החיות התנ"כי עובר דרך 4 הימים בישראל – ים תיכון, כנרת, ים המלח וים סוף, כאשר לאורכו פוגשים תצוגות סביבה וכ-200 מיני בעלי חיים ימיים כגון: אלמוגים, סוסוני ים, צלופחים, טריגונים ומיני כרישים".

יש לציין כי גן החיות התנ"כי שם לעצמו כמטרה להיות חלק פעיל ממאמצי השימור הבינלאומיים של מיני חיות בסכנת הכחדה מול הסכנות האורבות של שינויי האקלים ותעשיית החקלאות והדייג הבין לאומיים.


מחפשים דירת 4 חדרים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר