אילוסצרציה של פריצה למחשב (צילום אילוסטרציה: shmeljov-Depositphotos.com)
(צילום אילוסטרציה: shmeljov-Depositphotos.com)

אזעקות צפרו בירושלים במשך כשעה – בעירייה נבדק החשד למתקפת סייבר במערכות הכריזה העירוניות

מבדיקה ראשונית עולה כי המערכות הופעלו אתמול, ראשון, בכ-10 פארקים וגנים ציבוריים, במספר שכונות בעיר, ובהן נווה יעקב, בית הכרם וגוננים. העירייה: "אין מדובר בפגיעה במערכות אבטחת המידע העירוניות"

פורסם בתאריך: 20.6.22 13:18

במספר שכונות בדרום וצפון ירושלים נשמעה אתמול, ראשון, אזעקה שנמשכה קרוב לשעה – כך על פי הדיווחים השונים. תושבי העיר מספרים כי הצפירות היו מאוד חזקות וגרמו לכאבי ראש עזים. בעיריית ירושלים מעדכנים כי נבדק חשד למתקפת סייבר במערכות הכריזה העירוניות.

במערך הסייבר הלאומי הנחו אתמול את הרשויות המקומיות לנקוט אמצעי הגנה מהירים בכדי לשמור על מערכות הכריזה העירונית. זאת, לאור חשד לאירוע סייבר בממשק של מערכת כריזה לעיריות אשר הביא להפעלת הכריזה בירושלים וגם באילת. "החשד למתקפת סייבר במערכות הכריזה העירוניות נבדק על ידי מערך הסייבר הלאומי ובפיקוד העורף", מוסרים בעירייה ומוסיפים כי "מבדיקה ראשונית עולה כי אמש הופעלו המערכות בשעות הערב בכ-10 פארקים וגנים ציבוריים, במספר שכונות בעיר, ובהן נווה יעקב, בית הכרם וגוננים".

בעירייה מציינים כי "אין מדובר בפגיעה במערכות אבטחת המידע העירוניות אלא ברשת אינטרנטית נפרדת שאינה קשורה למערכות העירייה".


מחפשים דירת 4 חדרים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר