אוהדי הפועל, מישל דיין (צילומים: אורן בן חקון, פרטי)
אוהדי הפועל, מישל דיין (צילומים: אורן בן חקון, פרטי)

דעה | החזיר את הסמל הביתה: הפועל צריכה את מישל דיין במערכת

כדי להשלים את האיחוד באמת, הוועד המנהל חייב לשקול את צירופו של מישל דיין, אחד הסמלים הגדולים בתולדות הפועל ירושלים לשורות המועדון. התרומה שלו תהיה כפולה - הוא גם יעניק מנסיונו ומהידע הרב שלו והוא גם הדמות שתחבר ותאחד בין האוהדים

פורסם בתאריך: 23.6.22 17:25

לאחרונה התבשרנו על צירופו המבורך של ליאור זדה לשורות הצוות המקצועי של הפועל ירושלים. למי ששכח, ליאור כבר היה מאמן ראשי בהפועל קטמון לפני מספר עונות, באותה עונה כשלה הקבוצה לעלות לליגת העל, ועדיין אין שום ספק שהוא איש מקצוע איכותי ותוספת כוח רצינית, במיוחד לקבוצת הנוער, שאמורה לעשות איתו את קפיצת המדרגה המיוחלת ולעלות סוף-סוף לליגה הבכירה. עליה זאת מתבקשת והכרחית על מנת לספק שלד שחקני בית שיוכלו להתמודד ברמות הגבוהות. גם בתפקידו כעוזר מאמן ליאור יוכל לתרום רבות, במיוחד בניהול שחקנים דומיננטיים וגם בניהול בזמן משחק. זדה מזוהה עם הפועל בתור אוהד נאמן מאז ומתמיד ואני רואה בזה ערך מוסף מבורך ורצוי.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


נקודה זאת, מובילה אותי לאדם המזוהה ביותר עם הפועל ירושלים, ולתהייה איך יתכן שאיש מקצוע וסמל כמוהו טרם מצא עצמו בתפקיד שבו הוא יוכל לתרום מנסיונו העשיר. אני מדבר כמובן על מישל דיין שחקנה האגדי והסמל הגדול של הפועל. אין שום ספק שמישל חייב למצוא את מקומו בשרותנו, והפספוס של אדם כמוהו הוא פספוס אדיר.
אין לי מושג עד כמה מישל רוצה או מעוניין בתפקיד מקצועי, אבל בהקשיבי לפודקאסט האחרון של הקבוצה בו התארח, אני מעריך שאם היה מקבל הצעה אמיתית ורצינית היה שוקל בכובד ראש ולא פוסל על הסף.
מי שהקשיב ל"פוד" יכול היה ללמוד על כמה מישל מעורב וחי את הקבוצה, ולמרות שאמר גם דברים שאינם קלים לעיכול, הרי שאין ספק שפיו וליבו שווים ויש להצטער שעד היום לא מצאו קברניטי הקבוצה מקום מקצועי בו יוכל להשפיע ולעזור. אין ספק שביכולתו למלא כל תפקיד מקצועי, אך כיוון שיש לקבוצה מנהל מקצועי שהוועד נותן בו אמון, הרי שהייתי מנסה לשלב את מישל כראש המחלקה המקצועית של כל קבוצות הנוער, תפקיד אותו מילא בהצלחה לא מבוטלת בהפועל ירושלים בנסיון האחרון של דובי גולדברג להציל את המחלקה מהתרסקות בימי הדמדומים של יוסי סאסי. הניסיון אומנם כשל, אבל מישל הצלי לבנות מאפס בתוך עונה מחלקה תוססת וקבוצת הנוער אף העפילה ליגה בסיום אותה עונה וגם התקדמה בגביע לשלב מתקדם, והפסידה לבית"ר בדרבי רק בהארכה.
אסור בתכלית האיסור שחשבונות אישיים ופוליטיקה קטנה ימנעו מאיתנו ליהנות מכשרונו ונסיונו של מישל, טובתה של הקבוצה חשובה מכל אינטרס ומכל יריבות אישית ודם רע מהעבר. ובדיוק כמו במקרה של ליאור זדה, אין מדובר פה בטובה אישית לחברים ונפוטיזם, אלא בשימוש נכון של אנשי מקצוע משובחים לטובתה של הפועל ירושלים.
יתרון נוסף: חייבים לזכור עד כמה דמות כמו מישל תאחד את כל הקהל סביב הקבוצה ואנחנו נרוויח באופן עקיף וישיר. מישל הוא הפועל והפועל היא מישל ולמרות שאין אף אדם שהוא גדול מהקבוצה, הרי ששילובו של מישל ישלים סופית את האיחוד המוצלח וחזרתה לחיים של הפועל ירושלים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. אופיר מרחבי העיר

    מסכים לגמרי עם כל מילה.בטח ובטח לגבי מחלקת נוער

  2. קטמון בנשמה

    שחקן מצויין אבל אין לו מקום אצלנו,תמיד היה נגד קטמון הוא ומנדל.

  3. לא מתאים ולא שייך

    מישל דיין נגוע כמו הכותב בוירוס של תככים ואי שקט תמידי שאפיין את הפועל עוד לפני שדיין נולד. זה התחיל במועצת הפועלים עם התככים של משה ברעם, המשיך בתקופה של עסקנים ומנהלים כמו דודאי בזמן שמישל היה בנוער והמשיך בימי סאסי יונה. כל הרעיון של "לשלב" זה רעיון של אנשים שלא מבינים בניהול ומפתיע שאדם, שלכאורה, צבר ניסיון עסקי לא מבין כי "שילוב" הוא סיפור ארגוני מסובך.
    כמו שבביתר יש אקלים שלא מאפשר ניהול בהפועל התככים האינסופיים קברו אותה. החידוש בקטמון היה השקט הניהולי ולהכניס את מישל דיין יביא להפרה של האיזון הזה. יש בו, ושומעים את זה בפרשנות שלו, את חוסר הסולידיות של עולם הכדורגל הירושלמי בביתר והפועל ההיסטורית. ההופעות שלו ברדיו ירושלים שיקפו לא רק את הסלידה מקטמון אלא גם את התפיסה הלא בריאה שלו ביחס לניהול ואימון בקבוצת כדורגל. יחד עם זאת, שיעמוד לבחירה והעם יגיד את דברו.

  4. אין ולא "יהיה איחוד מוצלח "

    לצערי אין ולא יהיה "איחוד מוצלח" כי יש רבים מדי מאוהדי הפועל ירושלים של סאסי ויונה ששונאים את קטמון ולא מסתירים את זה גרוע יותר שהם מקללים את השחקנים שלנו ושורקים להם בסיום משחקים. זה קו פרשת המים של האיחוד שכשל. קללות על היריב, אלימות, הכל לא נעים, אבל לא מפרק את הפועל ירושלים. ברוח קטמון לעולם לעולם לא מקללים שחקנים שלנו , לא שורקים להם ודאי לא רודפים אחרי המאמן ודופקים לו על הרכב.
    במשחק בנתניה מול חדרה ירד הקומץ לשפל שהשמיעו נהמות קוף לשחקן שלנו (יאו)בלי בושה עם סוטשירט של הפועל "הותיקה". שם ראו מהי הברירה בין אוהדים שמעודדים את הקבוצה ברגעים קשים ל"לה פמיליה" בגרסא שלנו . רק ביום בו יחדלו לקלל שחקנים שלנו יהיה אפשר לדבר על איחוד ובינתיים יהיו שני קהלים כמו שיש היום בריגדה גדולה וקומץ מקלל למטה שרק שלושה מהם מגיעים למשחקי חוץ.

  5. לב אדום

    לא רוצים את מישל בהפועל. צודק מישל הוא סמל, סמל לפלגנות ושנאה לקטמון ולהפועל החדשה. תככן רודף כבוד שלא הפסיק להשמיץ את כל מה שהציל את הפועל מכלייה. מישל אתה לא רצוי אתה פלגן לך תזרע שנאה במקום אחר בהפועל החדשה אתה לא סמל אתה מזיק

  6. אלי אלי אי אי אי

    אלי בן רימוז סינגל תורגמן ליאון הם הסמלים ולא מישל דיין זורע השינאה. לא רוצים מישל בהפועל

  7. אדום החזה

    כמה אפשר להתחנף לשונאי קטמון
    מישל יהיה מוכן להיות חלק מהפועל רק ביום ששי אהרון ילך
    הוא הבעיה הכי גדולה בשימור הפיצול והשנאה ביציע
    כדורגלן גדול ואדם קטן

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר