טלי פרידמן, דורון תורג'מן (צילומים: רון ירקוני יחסי ציבור, משטרת ישראל)

בעקבות הקטטה הבוקר – יו"ר ועד סוחרי השוק נגד המשטרה: "באין הרתעה, ביטחון ההמון שמגיע לשוק נפגע"

הבוקר, רביעי, התרחשה קטטה אלימה וחריגה מבחינת היקף המשתתפים בה. לאחריה, מוסיפה יו"ר ועד הסוחרים טלי פרידמן: "אני קוראת למפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן להגיע לשטח, להבין את צרכינו ולפעול לאלתר". המשטרה בתגובה: "באזור מבצועים סיורים משטרתיים רבים ומופעלים מגוון כוחות ואמצעים בפעילות גלויה וסמויה, יוזמת ומגיבה"

פורסם בתאריך: 6.7.22 13:42

על רקע הקטטה האלימה והחריגה מבחינת מספר המשתתפים שנטלו בה חלק הבוקר, רביעי, בשוק מחנה יהודה, יו"ר ועד הסוחרים בשוק טלי פרידמן מותחת ביקורת על משטרת ירושלים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


לטענת פרידמן, אירועי האלימות האחרונים בשוק מחנה יהודה נובעים בשל חוסר הרתעה ובשל נוכחות דלילה של המשטרה באזור. "ועד סוחרי השוק ואני ביקשנו פעמים רבות ממשטרת ישראל להגביר את פעילותם באזור השוק על מנת שנמגר לחלוטין מקרי אלימות, כמו המקרה החריג בגודלו שאירע הבוקר", אומרת פרידמן ל"כל העיר". "כל מקרה, קטן וגדול כאחד פוגע מאוד באווירה ובתחושת הבטחון במקום שהוא פסיפס אנושי אמיתי וסמל לשמחה וקירוב לבבות. בקשותינו להגברת הנוכחות המשטרתית לא הניבו פרי ובאין הרתעה, ביטחון ההמון שמגיע לשוק נפגע".

פרידמן מוסיפה: "אני קוראת מכאן למפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן להגיע לשטח, להבין את צרכינו ולפעול לאלתר על מנת שכולנו נוכל ליהנות בבטחה מכל השפע שיש לשוק המדהים הזה להציע״.

כזכור, מוקדם יותר הבוקר פורסם ב"כל העיר" כי קטטה בין מעורבים רבים פרצה בשוק מחנה יהודה. משטרת ירושלים הוזעקה למקום ועצרה לחקירה 7 מעורבים – תושבי ואדי ג'וז ובית חנינא. לדברי המשטרה, הרקע ככל הנראה פלילי, אך החקירה נמשכת.

מהקטטה בשוק פונה אדם אחד לקבלת טיפול רפואי, אדם נוסף התפנה עצמאית לבית החולים ומספר מעורבים אחרים נפצעו באורח קל וקיבלו טיפול רפואי בזירה.

ממשטרת ירושלים נמסר בתגובה: "שוטרי מחוז ירושלים פועלים כל העת במרכז ירושלים ובפרט באזור שוק מחנה יהודה, בכל ימות השנה ובכל שעות היממה. באזור מבצועים סיורים משטרתיים רבים ומופעלים מגוון כוחות ואמצעים בפעילות גלויה וסמויה, יוזמת ומגיבה. בפועל, בתא שטח זה פועלים מגוון וכמות של כוחות שיטור – מהגדולים והמשמעותיים בישראל ביחס לגודלו. כל דיווח המתקבל במשטרה על אירוע חריג באזור מטופל מיד ומקבל מענה משטרתי מיטבי, וכך היה גם הבוקר (רביעי) כשכוחות משטרה הגיעו למקום בתוך דקות בודדות. בעקבות הקטטה האלימה בין סוחרים בשוק על רקע סכסוך ביניהם – הוזעקו למקום שוטרים ונעצרו שבעה חשודים במעורבות באירוע. החקירה בראשיתה והמשטרה תפעל למצות את הדין עם המעורבים".

 

עוד מוסיפים במשטרה: "מעבר למתן שירותי משטרה מיטביים לציבור הסוחרים והמבקרים במקום, פעילות השוטרים באזור מנעה וסיכלה פעמים רבות אירועים פליליים ובטחוניים מכל סוג שהם, אולם מטבע הדברים, לא ניתן למנוע כל אירוע פלילי ולהציב שוטר בכל זמן ובכל מקום. נציין כי בחודשים האחרונים התקיימה פגישה של פיקוד מחוז ירושלים עם ועד הסוחרים ונציגים נוספים בכדי להדק את שיתוף הפעולה ולטפל טוב יותר בנושאים החשובים לסוחרים. נמשיך לפעול באזור בכוחות והאמצעים שברשותנו נגד פשיעה ואלימות מכל סוג שהיא, ולשמירת שלום הציבור ובטחונו".


מחפשים דירת גן בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הסס

    למשטרה יש שוטר מקוף *אחד* ויחיד לכל מרכז העיר. אחד.

    עד שהמשטרה לא תוכפף לעיריה, לא נראה שיטור

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר