יס פלאנט, המוזיאון לאמנות האסלאם, מתחם התחנה (צילומים: ארנון בוסאני,יח"צ, דודי סעד)
יס פלאנט, המוזיאון לאמנות האסלאם, מתחם התחנה (צילומים: ארנון בוסאני,יח"צ, דודי סעד)

פעילות בתחנה, סרטים, סדנאות ותערוכה – מה עושים בשבת?

"להתראות בגרמניה" בסינמטק, "אהבה יוונית" בסמדר, סדנא לילדים ביס פלאנט, פעילות משפחתית בתחנה ותערוכה במוזיאון האסלאם - שבת בירושלים

פורסם בתאריך: 8.9.17 09:13

מה עושים בשבת, 9.9, בירושלים?

במהלך השבת של גן החיות התנ"כי ישנן האכלות תכופות של פינגווינים, שימפנזים, דובים ועוד מגוון חיות גדולות וקטנות; עמדת מידע על מארג המזון באפריקה – מעגל החיים באפריקה, נמצאת ליד הכניסה למתחם "סיפורה של טיפה". פעילה בשעות 13:30-11:00 ובין השעות 14:15- 17:00; בגן החיות לילדים יתקיימו מפגשים עם בעלי חיים ידידותיים בכיתת ה"בית חי" בשעות 11:00 – 17:00 מידי שעה. מתחם הליטוף של העיזים והכבשים פתוח לקהל במהלך כל היום.
 גן החיות התנ"כי, דרך אהרון שולוב 1, 18:00-10:00 מחיר: 42 שקלים לילד, 55 שקלים למבוגר.


גן החיות התנ"כי (צילום: Yoninah)

גן החיות התנ"כי (צילום: Yoninah)


אקטיבי במתחם התחנה הראשונה, הוא גי'מבורי למגוון רחב של גילאים, בתוך מבנה מקורה שבו יש מתנפחים, משחקיית פליימוביל, פעלטון לגיל הרך, מתחם לפעילויות ספורט אתגרי, ועוד ועוד. מתאים לגילאי שנה ועד 12. הכניסה בתשלום.

כמו כן, בשעה 12:00 תתקיים הופעה של להקת יחס חם- הופעה של הרכב מיוחד שביחד יוצרים מוזיקה מרקידה ומלבבת. בשעה 16:00 תתקיים הקראת סיפור לילדים, ובשעה 18:30 אמיר שרייבר בהופעה.
מתחם התחנה, 20:00-11:00, דוד רמז 4 , הכניסה חופשית. אקטיבי במתחם התחנה – בתשלום.


מתחם התחנה בירושלים (צילום: דודי סעד)

מתחם התחנה בירושלים (צילום: דודי סעד)


במסגרת פעילות שבת משפחתית ביס פלאנט ירושלים, תתקיים הסדנא "לחיים", שתקרר לכם את הקיץ, ובמסגרתה תוכלו לעצב ולקשט כוס זכוכית גדולה, קיצית ומגניבה במיוחד.
יס פלאנט, רחוב נעמי 4, 12:00. הכניסה חופשית.

הפסטיבל הבינלאומי למוזיקה קאמרית ירושלים 2017 – הפסטיבל הבינלאומי למוזיקה קאמרית חוזר בפעם ה-20 באולם ימק"א בירושלים. הפסטיבל, שמתקיים בשיתוף המרכז למוזיקה ירושלים, יארח השנה לא פחות מ-14 קונצרטים מחו"ל ומהארץ. בין המוזיקאים שיופיעו השנה באולם ימק"א יהיו מרתה ארחריץ', אני דיטואה, רנה קפוסון, ליקואו צ'אנג ונביל שהטה. בנוסף, הפסטיבל ישמור על המסורת השנתית שבה מלחין מקומי מבצע יצירה בבכורה עולמית, כשהפעם יזכה לכבוד המלחין עמרי אברם.
אולם ימק"א, דוד המלך 26, 12:00. עלות: 170 שקלים, תתאפשר רכישת כרטיסים מוזלים. כניסה חופשית לחיילים בהצגת תעודת חוגר.


המוזיאון לאמנות האסלאם (צילום: יח"צ)

המוזיאון לאמנות האסלאם (צילום: יח"צ)


"מיקום חדש" היא תערוכה במוזיאון לאמנות האיסלאם שמציגה 12 יוצרים, מעצבים, אמנים, אדריכלים ואמני וידאו עבודות חדשות – פרשנות עכשווית  – לחפצים מתצוגת הקבע של המוזיאון לאמנות האיסלאם. העבודות החדשות ממחישות מהי משמעותם של חפצים בחיינו, כיצד הם מספרים את סיפורנו ומעצבים את זהותנו.
מוזיאון לאמנות האיסלאם, הפלמ"ח 2, שבת 10:00- 14:00, עלות: 40 שקלים למבוגר, 20 שקלים לילד.

סינמטק ירושלים יציג במהלך השבת את הסרט "להתראות גרמניה" – בשעה שהוא נחקר בידי האמריקאים על שיתוף פעולה אפשרי עם הנאצים, מגייס ניצול שואה חבורה של יהודים כדי להקים עסק לממכר מצעים מדלת לדלת. שילוב מפתיע בין הדרמטי לקומי יוצר סרט חד פעמי שמציג מבט אחר ואירוני על דרך זכרון השואה בגרמניה.
סינמטק ירושלים, דרך חברון 11, שעה 16:30.


קולנוע לב סמדר (צילום: ג'יני, מאיה לוין)

קולנוע לב סמדר (צילום: ג'יני, מאיה לוין)


קולנוע לב סמדר מציג במהלך השבת הקרובה את הסרט "אהבה יוונית" – יוון, אחד המקומות הרומנטיים בעולם. הנופים הציוריים, הערים והכפרים הנושקים לים ו…האוכל. יוון של המאה העשרים ואחת היא ארץ של ניגודים, היופי והרומנטיקה ולצידם המצב הכלכלי הקשה. על הרקע הזה מציב הבמאי היווני הנפלא, כריסטופר פפקליאטיס את סרטו העוסק באהבה, חלקה בלתי אפשרית וכנגד כל הסיכויים וחלקה מתוקה ומבטיחה. סיפורי האהבה של 3 זוגות, מקסימים כל אחד בדרכו. התאהבות של שני ניגודים – האחד מגיע ליוון מחו״ל והשני יווני מקומי. מוגבל מגיל 14.
קולנוע לב סמדר, לויד ג'ורג' 4 ירושלים, שעה 13:30.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר