כיכר ספרא, אילוסטרציה גן ילדים (צילום: זאב שטרן)
כיכר ספרא, אילוסטרציה גן ילדים (צילום: זאב שטרן)

"זה רק בידיים של ההורים בעיר לדרוש בחזרה את הכספים"

ארגון ההורים בירושלים קורא להורים בעיר לפנות החל ממחר, רביעי, למינהלים הקהילתיים ולקבל את ההחזר הכספי עבור קייטנות החודש ה־11

פורסם בתאריך: 14.3.17 07:17

החל ממחר, יום רביעי,  15.3, יוכלו ההורים הירושלמים לקבל החזר כספי עבור קייטנות החודש ה־11, שילדיהם השתתפו בהם בקיץ האחרון. כפי שפורסם באתר "כל העיר ירושלים", לפני שבועיים הוחלט במינהל החינוך העירוני בעיריית ירושלים להוביל מהלך להחזיר להורים הירושלמים כסף על החלק המסובסד מהמחיר אותו שילמו עבור קייטנות הקיץ בשנה שעברה – תשע"ו. ההחלטה מגיעה למעשה בעקבות ההבטחה של עיריית ירושלים במהלך הקיץ, עם קבלת התקציב מהמשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, לפיה יקבלו ההורים החזר כספי.

אז כמה, מתי ואיפה מקבלים את ההחזר הכספי? חלוקת ההחזרים, תתבצע באמצעות צ'קים במינהלים הקהילתיים ברחבי ירושלים, בין התאריכים 9.4-15.3, בימים ראשון, שני ורביעי, בין השעות 18:00-15:00. בעירייה מציינים כי ההחזר הכספי יהיה בהתאם לסכום ששולם על ידי ההורים ויעמוד על סך של עד 300 שקלים. עוד מעריכים בעירייה, שמדובר בהחזר על השתתפותם של כ־15 אלף ילדים – שניים עד שלושה ילדים למשפחה. החזר ההפרשים הכללי יעמוד על סך כ־3.7 מיליון שקלים.

 

פז כהן (צילום: אביב נווה)

פז כהן (צילום: אביב נווה)

יו"ר ארגון הורים למערכת החינוך בירושלים פז כהן מדגיש וקורא השבוע להורים להגיע ולקבל את ההחזר הכספי: "אני קורא להורים בעיר, אל תתעצלו, תפנו למינהלים הקהילתיים ותקבלו בחזרה את הכסף. המהלך העירוני והארצי להוזלת מחירי החודש ה־11 הובל על ידי הנהגות ההורים. דרשנו חינוך ציבורי איכותי בחופש הגדול והצלחנו בגדול. כעת זה רק בידיים של ההורים בעיר לדרוש בחזרה את הכספים שהובטחו להם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר