שערי צדק ירושלים: מציינים את יום השמיעה הארצי

במרכז הרפואי שערי מדק בירושלים ציינו את יום השמיעה הארצי עם בדיקות סינון שמיעה ללא תשלום

פורסם בתאריך: 12.3.17 11:37

ביום שלישי שעבר, 7.3, צוין יום השמיעה הארצי, כשבמרכז הרפואי שערי צדק בחרו לציין את היום בביצוע בדיקות סינון שמיעה במכון השמיעה. בבית החולים מספרים השבוע כי "למעלה מ־100 איש – עוברים ושבים וצוותים ורפואיים – עברו את הבדיקה ללא תשלום".

במסגרת יום השמיעה, שמטרתו הגברת המודעות לליקויי וכבדי שמיעה, הוצבו בקומת הכניסה בשערי צדק דוכני הסברה וייעוץ באיוש קלינאיות מכון השמיעה, שהשיבו לכל שאלות המתעניינים בטווח רחב של נושאים, החל מאבחון וגילוי לקות שמיעה ועד פתרונות לשיקום.

יום השמיעה בשערי צדק (צילום: דוברות שערי צדק)

יום השמיעה בשערי צדק (צילום: דוברות שערי צדק)

בדיקות השמיעה שבוצעו במסגרת יום המודעות נועדו להעריך את רמת השמיעה של הנבדקים. הבדיקה בוצעה בחדר אקוסטי, כשבמהלכה הושמעו צלילים ומילים בעוצמות ותדרים שונים, כאשר העוצמה החלשה ביותר בה הנבדק מסוגל לשמוע נקבעת כסף השמיעה.

בשערי צדק מציינים כי "ירידה בשמיעה יכולה להיגרם בשל גורמים תורשתיים, מחלות זיהומיות, חשיפה ממושכת לרעש חזק והשפעת הגיל שנחשבת לסיבה נפוצה. בדיקת השמיעה נועדה להעריך את רמת השמיעה של הנבדק. יש להדגיש כי זוהי אינה בדיקת שמיעה מלאה ולא ניתן לקבוע על-פיה את רמת השמיעה של הנבדקים אלא רק לקבל מושג האם יש צורך בביצוע בדיקת שמיעה מקיפה ומעמיקה יותר של בירור סף השמיעה. יצוין כי כ־70 אחוז מהנבדקים הופנו לבדיקה נוספת אצל רופא".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר