גן ילדים בפסגת זאב
גן ילדים בפסגת זאב

מחריד – עכברושים בגן ילדים בפסגת זאב

הדברות חוזרות ונשנות משנה שעברה, התערבות של משרד הבריאות, והעכברושים עדיין מסרבים לעזוב את גן הילדים שבפסגת זאב

פורסם בתאריך: 24.10.17 16:01

בגן הילדים "אפרוח" לגילאי 4-3 ברחוב ליכטמן בפסגת זאב נמצאו השבוע עכברושים. ההורים המודאגים מספרים כי לפני חופשת חג הסוכות התגלתה התופעה, ובמהלך החג התבצעה הדברה במקום, אולם כפי שנראה זה לא עוזר, והעכברושים עדיין בגן.

 

גן ילדים בפסגת זאב

העכברוש בגן הילדים בפסגת זאב

 

מדובר על קומפלקס שמכיל שני גני ילדים. "אחד ההורים שכח לשלוח את הילד עם אוכל וחזר בערך בשעה 9, ושמע צרחות בגן", מתאר בשיחה עם "כל העיר" אחד ההורים. "להפתעתו הוא ראה עכבר בתוך האסלה של הילדים. הוא לקח מלקחיים והרים את העכבר מתוך האסלה. העכבר יכול היה לעלות בזמן שאחד הילדים משתמש בשירותים, לתת נשיכה ולהעביר מחלות. הגננת אמרה שהיא אובדת עצות כיוון שהבעיה התחילה בשנה שעברה. עשו הדברה כמה פעמים וזה לא עזר".

עכברוש בגן הילדים בפסגת זאב

ההורה מספר כי אף על ההדברות בגן, עדיין רואים גללים של עכברים. כל זאת לאחר ההדברה שנעשתה במהלך חופשת סוכות, והגופות של עכברים ועכברושים שצצו אחריה.

 

עכבר בגן הילדים בפסגת זאב

גן הילדים בפסגת זאב

 

"לפני כמה ימים הסייעת של הצהרון פתחה את ארון המטבח", מוסיף ומתאר ההורה, "במקום שמאחסנים את כל הסירים והמחבתות שאיתם מבשלים אוכל לילדים, וראתה עכברוש רץ. ההורים שולחים את הילדים לגן בדאגה. הגננת פועלת מול העירייה, והמדביר שהגיע הרבה פעמים כבר לא עונה לה".

מהעירייה נמסר בתגובה: "הפנייה הובאה לידיעתנו והיא מטופלת בידי הגורמים הרלוונטיים. בריאות הילדים וניקיון הגנים ובתי הספר, הינם בראש סדרי העדיפויות של מינהל החינוך, אנו מתייחסים בחומרה למקרה זה ופועלים למען החזרת הגן לתיקונו. הגננת ביצעה הדברה בגן ובחצר, באישור העירייה לאור המקרה וכדי להשלים את הטיפול תזמין בשנית את המדביר. כמו כן, מינהל החינוך פנה למחלקת התברואה בעירייה ומחר נציגים מטעמה יגיעו לגן בכדי לוודא שהבעיה נפתרה".

 

עכבר בגן הילדים בפסגת זאב

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר