ג'רום דייסון וטרנס קינזי (צילום: אורן בן חקון)
ג'רום דייסון וטרנס קינזי (צילום: אורן בן חקון)

בשעה טובה: ניצחון בכורה להפועל ביורוקאפ – 61:63 על רג'יו אמיליה

22 נקודות של ג'רום דייסון הובילו את הפועל לניצחון הראשון באירופה. טרנס קינזי קיבל דקות ראשונות ולמרות שנראה חלוד בהתקפה, תרם לא מעט בהגנה

פורסם בתאריך: 1.11.17 23:37

אות חיים אדום התקבל ביום רביעי האחרון מאיטליה – הפועל ירושלים השיגה ניצחון בכורה ביורוקאפ, 61:63 על רג'יו אמיליה באיטליה – במה שעשוי להיות הצעד הראשון בדרך לעונה אירופית מוצלחת כפי שציפו והאמינו במועדון ערב פתיחת העונה.

ג'רום דייסון היה איש המפתח של הפועל ירושלים, כשהתעלה וסיים את הערב על 22 נקודות, כולל שלשת קלאץ' 18 שניות לסיום. גם אלן אומיץ' הראה סימני חיים, כשנתן משחק סביר פלוס ותרם 13 נקודות ושלושה כדורים חוזרים.

"אלה זריקות שאני צריך לקחת", אמר דייסון בסיום המשחק והתייחס לשלשה שתפר 18 שניות לסיום המשחק. "היו עלויות ומורדות במשלך המשחק, אבל שיחקנו בבגרות. אני לא יודע כמה אסיסטים חילקנו, אבל הכדור זז יותר ובין כולם. אנחנו רוצים לשחק בצורה הזאת. אנחנו צריכים לקחת את האנרגיות שהיו לנו גם למשחקים הבאים ולהמשיך לנצח".

בשורה משמעותית נוספת היתה חזרתו של טרנס קינזי לפרקט. הפורוורד, שמכונה בהפועל "שר ההגנה", שיחק דקות ראשונות העונה לאחר שהתאושש מהפציעה בגבו, שאותה סחב מאז העונה שעברה ואשר השביתה אותו בחודשיים האחרונים, ולמרות שהיה נראה מהוסס ולא חד, החזרה שלו היא משמעותית מאוד לאדומים ובדקות שהוא שיחק (12:39) הוא הראה עד כמה הנוכחות ההגנתית שלו היתה חסרה.

מנגד, נדמה כי נקודת שפל נוספת נרשמה ביחסים שבין המאמן פוטיס קציקאריס לליאור אליהו, שיובש לאורך כל 40 הדקות של המשחק, וזאת למרות ערב לא גדול של אוסטין דיי (8 נקודות, 9 ריבאונדים ו-5 איבודים).

 

הפועל פתחה לא טוב את המשחק ופיגרה בתום הרבע הראשון 21:13, אך התעוררות של דייסון ואומיץ' ברבע השני החזירו אותה למשחק והמחצית הראשונה הסתיימה ב-35:31 לאיטלקים.

הרבע השלישי התאפיין בכדורסל אגרסיבי ונטול התקפה, אבל הפעם, לראשונה העונה, נדמה היה ששחקני הפועל הפנימו שצריך לעבוד גם בהגנה והצליחו לעצור את רג'יו אמיליה על 11 נקודות בלבד, בדרך לשוויון 46:46 בסיום הרבע.

ברבע האחרון דייסון לקח אחריות והיה אחראי למעשה על 5 הנקודות האחרונות שקלעה הפועל, ואשר הבטיחו לקבוצה את הניצחון הראשונה העונה באירופה – 61:63 בסיום.

במחזור הבא תארח הפועל את גלאטסראיי הטורקית (רביעי, 19:45 בארנה), ותנסה ליצור מומנטום מול הקבוצה היחידה בבית שעדיין לא השיגה ניצחון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר