מודי מאור, מאמן הפועל ירושלים (צילום: שרון בוקוב)
מודי מאור (צילום: שרון בוקוב)

הפועל הודחה מהיורוקאפ אחרי הפסד ביתי לרג'יו אמיליה

האדומים היו חייבים ניצחון אבל שוב קרסו ברבע האחרון, שבו קלעו 6 נקודות בלבד, בדרך להפסד 79:66 ולסוף הקמפיין האירופי

פורסם בתאריך: 20.12.17 21:19

הקמפיין האירופי של הפועל ירושלים הסתיים הערב (רביעי) עם הפסד ביתי נוסף של האדומים – הפעם 79:66 לרג'יו אמיליה – השביעי במספר של הפועל ירושלים ביורוקאפ העונה. ואולי טוב שהקמפיין הזה הסתיים, כי עם היכולת שמפגינה הקבוצה מאז תחילת העונה היא לא תגיע לשום דבר, ואולי כעת, אחרי ההדחה מהיורוקאפ עוד לפני המחזור האחרון של שלב הבתים, ראשי הקבוצה יעשו חושבים ושינויים, שיצילו את העונה בביצה המקומית.

הפועל ירושלים ידעה שהיא חייבת לנצח את האיטלקים, אבל זה לא עשה יותר מדי רושם על מרבית שחקני הקבוצה, שהמשיכו לשחק באפטיות, כשפרט לג'רום דייסון ולרונלד רוברטס אף אחד משחקני הסגל לא הציג רמה ראויה של כדורסל, לא באירופה ואפילו לא בליגה הישראלית. דייסון סיים כקלע המוביל עם 27 נקודות, רוברטס הוסיף 14 נקודות ו-10 ריבואנדים ויתר השחקנים תרמו כלום ושום דבר.

בר טימור נרשם למשחק אך לא ראה פרקט ואילו אוסטין דיי קיבל 7 שניות בלבד מהמאמן מודי מאור ונראה שהוא בדרך החוצה מהמועדון.

המשחק, כמו רבים ממשחקי הפועל העונה באירופה, הוכרע בעשר הדקות האחרונות שלו. שלושה רבעים הצליחו האדומים להיות במשחק – 20:18 לרג'יו אמילה ברבע הראשון, 41:40 לאיטלקים במחצית ו-62:60 בסיום הרבע השלישי – ואז הגיעה הקריסה הקבועה. 6 נקודות עלובות קלעה הפועל ברבע הזה, כשהיא מאפשרת לאיטלקים 17 בדרך להפסד וסיום הקמפיין האירופי.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר