אלי טביב (צילום: שרון בוקוב)
אלי טביב (צילום: שרון בוקוב)

חלון ההעברות בפתח – האם אלי טביב ינחית בבית וגן בלם?

ביום שישי הקרוב ייפתח חלון ההעברות ובבית"ר מחפשים בלם. סוכן שחקנים ישראלי טוען כי "טביב הקצה סכום לא מבוטל לטובת העניין"

פורסם בתאריך: 1.1.18 11:12

חלון ההעברות של חודש ינואר ייפתח ביום שישי הקרוב (5.1), ובבית וגן מורגשת תכונה גדולה. המקום השלישי, ביחד עם הפער הקטן מהמוליכה הפועל באר שבע והתחושה הכללית שאפשר להיאבק עד הסוף על התואר, גורמת לרבים מאוהדי הקבוצה לפנטז ולחלום על רכש שובר שוויון, כזה שיציב את בית"ר בעמדת זינוק מצוינת להסתערות על האליפות.

 



 

בינתיים, כידוע, רכש אחד בית"ר כבר עשתה – החתמתו של החלוץ הדני-יהודי דיוויד בויסן כץ, שצפוי להירשם בקבוצה עם פתיחת חלון ההעברות. אבל בויסן, עם כל הכבוד, הוא לא זה שיעשה את ההבדל שהרי גם בלעדיו בית"ר היא הקבוצה הפורייה בליגה עם 37 שערים. מה שכן יעשה את ההבדל הוא החתמת בלם בכיר, כזה שישכיח ולו במעט את הגעגועים לחסוס רואדה. וגם כאן יש מספרים, והם לא מלהיבים אם לנקוט בלשון המעטה: 22 שערי חובה ספגה בית"ר העונה, נתון שמדרג אותה רביעית מהסוף בליגה – כשרק שלוש הקבוצות האחרונות בטבלה – הפועל רעננה, מ.ס. אשדוד והפועל עכו – ספגו יותר ממנה. ועם נתונים כאלה, ספק אם יהיה אפשרי באמת לאיים על האליפות.

"בהחלט ברור לנו שאנחנו צריכים להתחזק בעמדת הבלם", מציין גורם בבית"ר ומוסיף: "אם יגיע בלם איכותי שישדרג אותנו, נוכל לעשות קפיצת מדרגה ממשית וללכת באמת עד הסוף מול הפועל באר שבע ומכבי תל אביב".

אחד השמות שנבדקו על ידי ראשי הקבוצה הוא זה של טל בן חיים ממכבי תל אביב, אלא שלדברי גורם שני בבית"ר, "לצערנו הוא נשאר במכבי תל אביב, וגם אם הם היו משחררים אותו אז ספק גדול אם זה היה אלינו, כי אנחנו מתמודדים איתם בצמרת".

אותו גורם מוסיף ומדגיש כי "רצינו מאוד את טל בן חיים. מבחינה מקצועית הוא היה מוסיף לנו המון, כשגם העובדה שהוא ישראלי היא משמעותית, כי אפשר היה להימנע משחרור של אחד הזרים, דבר שיהיה הכרחי אם יגיע בלם זר".

שם נוסף שנבדק הוא של אדי גוטליב מהפועל תל אביב, אך ל"ספורט כל העיר" נודע כי בית"ר ירדה מהעניין בשל דרישות כספיות גבוהות מצד הפועל תל אביב.

 

 

 

במקביל, התבקשו סוכני שחקנים שונים לאתר בלם זר עבור הקבוצה. בשיחה עם "ספורט כל העיר" מציין אחד מהסוכנים כי "אלי טביב מאוד רוצה להתחזק בבלם. אבל יש כמה בעיות להביא שחקן איכותי בינואר. יש שיקולים מקצועיים ויש גם כלכליים. אלי טביב הקצה סכום לא מבוטל לטובת העניין, אבל הוא גם דורש שזה יהיה בלם משמעותי שמשחק בקביעות, ולא כזה שיחמם את הספסל בגלל בעיות התאקלמות, לכן ישנם הרבה נושאים שנלקחים בחשבון".

אלי טביב (צילום: שרון בוקוב)

אלי טביב (צילום: שרון בוקוב)

ומה אומרים בבית"ר? באופן רשמי בקבוצה לא רוצים לצאת בהצהרות ולשאלות בנושא רכש בדמות בלם בכיר הם משיבים ב"ימים יגידו".

במקביל לניסיונות ההתחזקות, בבית"ר גם מתכננים לשחרר מספר שחקנים מהסגל, כשבעיקר אמורים הדברים לכאלה שממעטים לראות מגרש ופעמים רבות לא נכללים בסגל. גורם בכיר במועדון מציין בשיחה עם "ספורט כל העיר" כי על הפרק עומד שחרורם של שלושה שחקנים – אמיר עגייב, חן דילמוני ואור ואקנין, זאת למרות דקות הבכורה שקיבל במשחק מול אשדוד.

ואקנין, כמו גם עגייב, מבוקשים על ידי מספר קבוצות מהליגה הלאומית, כשאחת הקבוצות שממתינות להחלטה של בית"ר בעניינם היא הפועל קטמון, שבה שיחק ואקנין בשנתיים שעברו.

שחקן נוסף ששמו עלה בהקשר של שחרור הוא ציון צמח, אלא שהקשר החל באחרונה לקבל דקות משחק ואף כבש שעלה במשחק מול אשדוד, כך שהוא צפוי להישאר.

"במידה שיגיע בלם זר כנראה שפול אדגר יושאל לקבוצה אחרת כדי להשתפשף", מציין גורם במועדון. לגבי הישראלים, נראה כי עגייב ודילמוני ישוחררו. ואקנין אולי יושאל".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר