טל חיים קדם ועודד כהן, דיירי אקים (צילום: חגי שמואלי)
טל חיים קדם ועודד כהן, דיירי אקים בירושלים (צילום: חגי שמואלי)

בעזרתכם יגשימו עוד חלום: יום התרמה לאקים בירושלים

מבצע ההתרמה של עמותת אקים, הפועלת לשילוב אנשים עם מוגבלות שכלית בחברה, מתקיים היום, 14.2. בירושלים משתתפים ביום ההתרמה כ-21 בתי ספר

פורסם בתאריך: 14.2.18 15:23

מבצע ההתרמה הארצי של עמותת אקים, הפועלת לשילוב אנשים עם מוגבלות שכלית בחברה, מתקיים היום, 14.2.18. ליום ההתרמה באזור ירושלים נרתמו 21 בתי ספר המצטרפים לאלפי תלמידים בכל רחבי הארץ.

את מבצע ההתרמה פתח ראש העיר ירושלים ניר ברקת בתרומה עבור עמותת אקים ירושלים, בשם עיריית ירושלים בסך 3,000 שקל. את צ'ק התרומה קיבלו, בשם העמותה ניסים קלי ויעקב ידיד המתגוררים בדירת אקים ירושלים בגילה. ניסים עובד במשתלת חוות הנוער הציוני ויעקב עובד במשרדי העמותה ומקבל בברכה את הבאים. הדירה מצטיינת בבישולים המעולים והבריאים אותם ניסים ויעקב מבשלים מידי ערב.

ראש העיר ניר ברקת ודיירי אקים בירושלים (צילום: חגי שמואלי)

ראש העיר ניר ברקת ודיירי אקים בירושלים (צילום: חגי שמואלי)

לפעילות השטח התגייסו השנה 21 בתי ספר מירושלים והסביבה. בכל אחד מהם התקיים יום הסברה בו למדו הילדים מהי מוגבלות שכלית, כמה חשוב לשלב את השונה בקהילה וכיצד יש לפעול ביום ההתרמה.

יעל טל, סגנית מנהלת בית ספר קרוב במטה יהודה, שתלמידיו מצטרפים למבצע  ההתרמה מספרת: "אני מאוד שמחה על ההזדמנות של ילדי בית ספר קרוב ,לתרום לקהילה ולהיחשף לפעילות החשובה של עמותת אקים ירושלים . מרגש מאוד שלבית ספר יש חלק משמעותי בגיוס התרומות למען דיירי אקים מזה שלוש שנים . ההדרכות של העמותה בבית הספר מביאים את הילדים שנה אחרי שנה להיות מודעים ומעורבים בעולמו של השונה ומנפצות סטיגמות".

 

 

 

עמותת אקים ירושלים, פועלת בעיר משנת 1951 ומפעילה 3 הוסטלים, 17 דירות, מרכז תמיכה למשפחה ומרכז קהילתי לתרבות ופנאי עבור אנשים עם מוגבלות שכלית. ויקטור ליפק, מנכ"ל אקים ירושלים, מציין כי תושבי אזור ירושלים מסייעים רבות לשילוב דיירי אקים ירושלים בקהילה "אנו רואים בכל מקום את האהבה הגדולה שיש לתושבים לדיירי אקים ירושלים ואת התגייסות העיר כולה לשילובם בחברה ועל כך גאוותנו".

לתרומות הקליקו כאן.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר