כרמית יחזקאל (צילום: ענת אורן)
כרמית יחזקאל (צילום: ענת אורן)

כרמית יחזקאל – סטודיו Carmit-Fit לאימוני כושר אישיים בירושלים

פורסם בתאריך: 8.3.18 12:14

גיל: 37
מכון כושר: הסטודיו שלי: סטודיו Carmit-Fit, הסטודיו נמצא ביד חרוצים 10 בתלפיות

כרמית יחזקאל (צילום: ענת אורן)

כרמית יחזקאל (צילום: ענת אורן)

איך הגעת אל עולם הכושר: הייתי ילדה שמנמנה שכל הזמן הציקו לה בנושא המשקל, תמיד הסתכלו עליי כאילו אני פגומה בגלל המשקל ולכן נהייתי מאוד רגישה לנושא וחסרת בטחון עצמי. כחלק מהניסיון לרדת במשקל התחלתי ללכת לחדר הכושר כשהייתי בצבא, הייתי רצה כל יום על ההליכון במשך שעה ואחר כך עושה אימוני משקולות. כשהשתחררתי מהצבא המשכתי ללכת למכון כושר ומרוב שאהבתי את זה ונהניתי החלטתי להפוך את האהבה לכושר למקצוע. התחלתי בקורס למדריכות אירובי, משם המשכתי לתואר ראשון בחינוך גופני בוינגייט ולאחר תקופת מה למדתי גם לתואר שני בחינוך לבריאות ופעילות גופנית. בתחום הזה הלימודים אף פעם לא נפסקים, יש הרבה חידושים ולכן בנוסף לכל אלה אני ממשיכה כל הזמן ללמוד תחומים חדשים וללכת להשתלמויות מקצועיות.
סוג האימונים: אימונים אישיים וקבוצתיים, עיצוב הגוף, פילאטיס, פיטבול, trx, hiit, core, מתיחות, טיפוח היציבה, אימון פונקציונאלי, Bootcamp, ערסלים, אירובי, אימון מחזורי, התעמלות בונה עצם ועוד. רוב האימונים מתקיימים אצלי בסטודיו או בחוץ בגן סאקר.

 

אני מאמין (המוטו שלי): כשרוצים אין תירוצים! כי כשבאמת רוצים מוצאים את הדרך, גם אם היא קשה אין דבר שיעמוד בפני הרצון. תירוצים, תמיד יהיו! אני כל הזמן שומעת: "אין לי זמן", "אין לי כוח", "אין לי כסף", "אני לא מרגישה טוב", "כואב לי", "אין לי סידור לילד", "אני עובדת הרבה שעות", "השעות לא מתאימות לי", "יש לי מבחנים", וכו… אולם כשחשוב לשמור על שגרת עיסוק בפעילות גופנית (או בכל דבר אחר בחיים) כל התירוצים מתגמדים ומצליחים לפנות זמן, וגם אם זה מעט רק כי זה חשוב.

יצירת קשר:
טל. 050-4918898
לאתר. www.personaltrainer-carmitfit.co.il

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר