ניר ברקת, משה ליאון (צילומים: דיוויד כץ, אמיל סלמן)
ניר ברקת, משה ליאון (צילומים: דיוויד כץ, אמיל סלמן)

משה ליאון: "ניר ברקת יכול לתרום רבות במישור הארצי"

לאחר חשיפת אתר "כל העיר" כי ברקת מסמן קדנציה שלישית - מה יעשה משה ליאון שהכריז כי יתמודד לראשות העיר, אך לא ירוץ מול ברקת?

פורסם בתאריך: 30.3.17 00:05

בהמשך לפרסום הראשון באתר "כל העיר", על כך שראש העיר ניר ברקת מתכוון לרוץ לקדנציה שלישית, ולמעשה לוותר על  הקריירה הפוליטית הארצית בליכוד, מציין משה ליאון, אחד המועמדים לראשות העיר בבחירות 2018, ל"כל העיר": "אני חושב שניר ברקת יכול לתרום רבות במישור הארצי, יחד עם זאת אני מברך אותו על כל החלטה".

כידוע, ליאון (ליכוד), כיום מחזיק בתיק המינהלים הקהילתיים, הכריז לפני חודש וחצי כי יתמודד לראשות העיר ב-2018, וזאת רק במידה וברקת יקפוץ לזירה הארצית, ולמעשה לא יתמודד נגדו: "אם ברקת יחליט להתמודד על ראשות העיר, אינני מתכוון להתמודד מולו", כך אמר. אולם, עכשיו כשהקלפים נטרפו מחדש והאופציה להתמודדותו של ברקת לקדנציה שלישית לראשות העיר יכולה להתממש, הכל יכול להיות בשנה וה-8 חודשים הקרובים. כזכור, ב-2013 התמודד ליאון מול ברקת בבחירות לראשות והעיר והפסיד בהפרש לא משמעותי. אז האם בחירות 2018 יהיו שידור חוזר של 2013? כמו שזה נראה לא מדובר בתסריט כל כך דמיוני.

בינתיים, ליאון לא לבד וישנם מועמדים פוטנציאליים נוספים בכיכר ספרא, שמתכננים להתמודד לראשות העיר, ביניהם מ"מ וסגן ראש העיר מאיר תורג'מן (ירושלים תצליח), סגן ראש העיר עופר ברקוביץ' (התעוררות) ועו"ד יוסי חביליו, מייסד עמותת צחור ולשעבר היועץ המשפטי לעירייה.

עוד מוסיף ליאון ל"כל העיר": "באופן אישי אני עושה ימים כלילות למען ירושלים ופועל ככל יכולתי לסייע לעיר ולתושביה כפי שעשיתי בפתרון המשבר מול משרד האוצר להבאת תקציב בסך 700 מיליון שקלים לירושלים. לא אפסח על ההזדמנות שניתנה לי כאן לברך  את כל תושבי ירושלים בברכת חג שמח".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר