אילוסטרציה (צילום: אמיל סלמן)
אילוסטרציה (צילום: אמיל סלמן)

מחריד: מעשים מגונים ומכות בפטיש בילדים – אישום נגד הורים ירושלמים

היום, שני, הוגש כתב אישום בבית המשפט המחוזי בעיר נגד הורים ובנם, שמתגוררים בירושלים, בגין עבירות של התעללות ומעשים מגונים במשפחה. בכתב האישום נטען כי ההורים נהגו באלימות פיזית ומילולית קשה כלפי ילדיהם, בין השאר נהגו להכותם, לזרוק חפצים, לקלל ולנעול אותם בחדריהם או מחוץ לבית למשך זמן רב

פורסם בתאריך: 23.4.18 09:21

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי), באמצעות עו"ד זהר גיאת, הגישה היום, שני, 23.4, לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד הורים לעשרה ילדים ונגד בנם הגדול, בגין עבירות של התעללות בקטינים ומעשים מגונים במשפחה.



לפי כתב האישום, ההורים נהגו באלימות פיזית ומילולית קשה כלפי ילדיהם, בין השאר, בכתב האישום נטען כי ההורים נהגו להכותם, לזרוק חפצים, לקלל ולנעול אותם בחדריהם או מחוץ לבית למשך זמן רב.

ההורים מואשמים שנהגו להכות את הילדים לצרכי משמעת וענישה במקרים בהם התלבשו באופן לא צנוע או לא קמו לתפילה, וכן נקטו בעונשים שונים כדי להשפיל את הילדים, בין השאר על ידי הפשטתם מבגדיהם בעת שהיכו אותם, נעילתם מחוץ לבית והכאתם ברחוב.

בכתב האישום מצוין כי לאורך השנים אירעו מקרים רבים של התפרצויות זעם כלפי הילדים, בין השאר, ניסו ההורים לקרוע את חולצתה של ביתם ולהוריד את חזייתה במהלך הוויכוחים לשם ביזויה המיני וכן גזרו בגדיה שהיו לא צנועים בעיניהם והיכוה בפטיש על ידה בשל לבוש לא צנוע. במעשיהם אלה ביצעו הנאשמים מעשי התעללות גופנית ונפשית בקטינים עליהם היו אחראים וכן מעשים לשם ביזוי מיני בקטינה שלא בהסכמתה.

עוד עולה מכתב האישום כי האב נהג לבצע מעשים מגונים בבנותיו. בנם של ההורים מואשם בביצוע עבירות מין כלפי שתיים מאחיותיו הקטנות.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר