אמבולנס (צילום: ג'יני)
(צילום: ג'יני)

דיווח: תינוקת במצב קשה – נמצאה מחוסרת הכרה במיטתה בפסגת זאב

פרמדיקים של מד"א ומתנדבי איחוד הצלה הוזעקו לביתה של התינוקת, בת ה-10 חודשים, שנמצאה מחוסרת הכרה במיטתה, וביצעו בה פעולות החייאה. היא פונתה במצב קשה להדסה הר הצופים. המטפלת ששהתה יחד עם התינוקת עוכבה לחקירה

פורסם בתאריך: 23.4.18 13:39

תינוקת בת 10 חודשים פונתה לפני שעה קלה לבית החולים הדסה הר הצופים, כשהיא במצב קשה, לאחר שנמצאה מחוסרת הכרה במיטתה בביתה בפסגת זאב. פרמדיקים של מד"א ומתנדבי איחוד הצלה הגיעו לביתה של התינוקת והחלו בפעולות החייאה מצילות חיים – לאחר זמן מה חזר הדופק והתינוקת פונתה להדסה הר הצופים.

במשטרת ירושלים מציינים כי "לפני זמן קצר התקבל דיווח במשטרה לפיו בפסגת זאב בירושלים, תינוקת פונתה במצב קשה לבית החולים, חוקרים נמצאים בזירה, המטפלת עוכבה לחקירה. נפתחה חקירה".



ממד"א נמסר: "בשעה 12:17 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על פעוטה שנמצאה מחוסרת הכרה במיטתה בבית בירושלים. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה וכאשר חזר הדופק מפנים לבית החולים הדסה הר הצופים פעוטה כבת 10 חודשים במצב קשה כשהיא מונשמת".

חובש רפואת חירום במד"א משה בלך מתאר: "כשהגעתי למעון ראיתי את הפעוטה שוכבת מחוסרת הכרה כשהיא ללא דופק וללא נשימה, מיד התחלתי להעניק לה טיפול רפואי ולבצע בה פעולות החייאה מתקדמות ביחד עם צוותי מד"א נוספים שהגיעו למקום. כעבור דקות ארוכות של מאמצי החייאה מתקדמים שכללו תרופות, הנשמות ועיסויים הדופק חזר והיא פונתה במצב קשה מאוד לבית החולים כשהיא מונשמת".

מאיחוד הצלה – מחוז ירושלים נמסר: "פעוטה כבת שנה איבדה את ההכרה תוך כדי שהותה אצל מטפלת בירושלים. מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף ירושלים העניקו לה טיפול רפואי ראשוני ומצבה מוגדר קשה".

ד"ר ישי בן אורי זילביגר, רופא ילדים מתנדב באיחוד הצלה, שהיה בקרבת מקום מספר: "מוקד החירום של איחוד הצלה זיהה במערכות הטכנולוגיות שאני ממוקם בקרבת מקום. הגעתי מיידית למקום ויחד עם צוות ניידת טיפול נמרץ הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני וכשלמרבה הנס חזר דופק היא פונתה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים שם ימשיכו הרופאים בפעולות להצלת חייה".

מהדסה נמסר: "תינוקת בת 10 חודשים פונתה להדסה הר הצופים במצב קשה ביותר. היא מונשמת ומורדמת ביחידה לטיפול נמרץ ילדים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דודו

    רבותי, לא להאשים לפני ששומעים ויודעים את כל הפרטים!!!
    רפואה שלמה אמן ואמן

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר