פארק אדומים לתעשייה (צילום: עיריית מעלה אדומים)
פארק אדומים לתעשייה (צילום: עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: פארק אדומים לתעשייה ועסקים ממשיך להתחדש

מנהלת פארק אדומים בשיתוף העירייה ממשיכות בשדרוג אזור התעשייה, כשבאחרונה אף הוקם עמוד פייסבוק שמטרתו לחבר את התושבים לפארק

פורסם בתאריך: 23.4.18 18:11

תקופה טובה עוברת על פארק אדומים לתעשייה ועסקים. בפארק, שציין לפני מספר חודשים 40 שנה להקמתו, פועלים כיום 340 מפעלים והוא נמצא בימים אלו בפריחה עם כבישים חדשים, שדרוג מערכות המים, עמודי התאורה, מדרכות ושילוט, כשהמטרה היא להשביח את רמת הפיתוח של אזור התעשייה ולהפוך אותו לנעים יותר עבור הלקוחות.



במסגרת מאמציה של מנהלת פארק אדומים לתעשייה ועסקים לחשוף את תושבי מעלה אדומים ויישובי הסביבה לחנויות המפעל ובתי העסק הקיימים בפארק, הקימה בשבועות האחרונים המנהלת עמוד פייסבוק חדש, שכל מטרתו היא חיבור בין הפארק והתעשייה המקומית לבין לתושבי האזור.

ממנהלת פארק אדומים נמסר השבוע כי "עמוד הפייסבוק הנושא את השם ״פארק אדומים לתעשייה ועסקים״, הוא עוד ערוץ תקשורת ישיר וחשוב אל תושבי מעלה אדומים. בעמוד זה יוכלו התושבים להתעדכן על הנעשה בפארק, הן בשינויים והתמורות החלים בו לרווחת העיר והתושב והן בהצעות מכר אטרקטיביות שיועברו אליהם ישירות מבתי העסק".

בעירייה, ששותפה למאמצי השדרוג והחשיפה של פארק אדומים, מוסיפים כי "חשיפת התושבים לנעשה בפארק מגיעה מתוך הבנה כי תושבי האזור אינם מודעים לעובדה שרבים מבתי העסק והמפעלים במקום מחזיקים לצד קווי היצור, חנויות מפעל בהן ניתן לרכוש ממיטב התוצרת במחירי ייצור. בד בבד, ניתנים בפארק שירותים נוספים המקלים על תושבי האזור כמו מכון רישוי, מכבסות ועוד".

 

יש לציין כי כחלק מהמאמץ לשדרג ולשפר את הפארק ולהנגישו לתושבי מעלה אדומים, יצאה באחרונה מנהלת הפארק, בשיתוף העירייה, בקמפיין פרסום תחת המסר ״למה לנסוע רחוק? כשיש קרוב ויותר טוב״, שכל מטרתו היא להזכיר לתושבים כי לרשותם עומדים שירותים ובתי עסק איכותיים וקרובים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר