המפגש בין הנשיא ראובן ריבלין לאנשי ארגון PresenTense (צילום: אלעד זגמן)
המפגש בין הנשיא ראובן ריבלין לאנשי ארגון PresenTense (צילום: אלעד זגמן)

מקדמים יזמות חברתית: הנשיא ריבלין נפגש עם אנשי ארגון PresenTense

במסגרת המפגש הציגו ראשי PresenTense בפני הנשיא מגוון יוזמות חברתיות, בהן גם המיזם "מודל לחיקוי", שמקדם שותפות בין המגזרים השונים בחברה הישראלית

פורסם בתאריך: 3.6.18 12:27

ארגון היזמות החברתית PresenTense זכה בשבוע שעבר בתעודת כבוד, כשנשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין קיים מפגש עם ראשי הארגון, עם היזמים הפועלים במסגרתו ועם בוגרי התוכניות השונות של הארגון.


  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

במפגש, שהתקיים באברהם הוסטל (שאחד ממקימיו הוא בוגר PresenTense), ציין הנשיא ריבלין כי "יזמוּת היא פשוט רעיון שבו חייבים להצליח. במדינה שלנו יש כל כך הרבה אתגרים, וכל אתגר יוצר הזדמנות. אני אומר את זה כשאנשים מתפלאים על הצלחותיה של ישראל. כל אתגר שהיה בפנינו, בנושאי מים, חקלאות, תעשייה, מחקר, חדשנות, כל אלו באו כתוצאה מצורך חד משמעי. אלו אנשים שבאמת עומדים בפני אתגר ויש להם יכולת להפוך כל אתגר להזדמנות".

עוד התייחס הנשיא לכך שגם יזמות היא קרקע ליצירת מפגש בין המגזרים השונים, שיתוף פעולה שמביא להיכרות, הבנה ויכולת להתווכח מתוך הקשבה.

במסגרת המפגש הציגה מנכ"לית PresenTense רחל שאול בפני הנשיא ריבלין את המיזם 'מודל לחיקוי' ברוח תוכנית הדגל של בית הנשיא – "תקווה ישראלית" – למען קידום השותפות בין המגזרים השונים בחברה הישראלית.

התוכנית פועלת במתכונת של תכנית רב-שנתית וכך תיווצר רשת הולכת וגדלה של יזמים מצליחים המהווים מודל לחיקוי בקרב הקהילות השונות והחברה כולה.

"במסגרת המיזם מודל לחיקוי יזמים בוגרי תוכניות PresenTense ויזמים שותפים לדרך יהפכו למודלים מעוררי השראה ותקווה עבור קהילתם וקהילות נוספות, יחשפו את יוזמותיהם באמצעות פעילויות ואירועים בארץ ובעולם וירכשו כלים שונים", מציינת שאול. "יזמים אלה בחרו בדרך הארוכה, התמודדו עם אתגרים וזכו להגיע להישגים בתחומם".

יצוין כי ארגון PresenTense מקדם מזה כעשור שינוי חברתי באמצעות יזמות. בבסיס פעילותו נמצאת התפיסה שיזמות תורמת להעצמה אישית, קהילתית וכלכלית ובכוחה לצמצם פערים ולעודד צמיחה והכללה חברתית. כחלוץ בתחום השיק הארגון עשרות תוכניות יזמות וחדשנות, כולל מאיצי יזמות ראשונים מסוגם וביניהם: המאיץ הראשון ליזמות חברתית, המאיץ הראשון ליזמות טכנולוגית בחברה הערבית, המאיץ הראשון לנשים בחברה החרדית, והמאיץ הראשון מסוגו בעולם לטכנולוגיה מסייעת – פתרונות עבור אנשים עם מוגבלויות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר