Udike (צילום: באדיבות Ubikeׂ)
Udike (צילום: באדיבות Ubikeׂ)

Ubike: סטודנטים מאושרים

נמאס מלבזבז את הזמן ולחכות לאוטובוס? לקנות אוטו הפך לחלום רחוק? לא רוצים אפילו לחשוב על התשלומים היקרים של הביטוחים ועל חלקי החילוף? האופניים החשמליים של Ubike הם הפתרון לבעיות התחבורה שלכם!

פורסם בתאריך: 10.7.18 10:29

להסתמך על האוטובוסים והרכבות זה לא תמיד אידיאלי ויכול להיות מגביל, במיוחד באוניברסיטאות הממוקמות באזורים עירוניים או הרריים. אופניים חשמליים יכולים להקל על ההגעה אל הלימודים, ובלי להזיע!

ללא ספק האופניים החשמליים הופכים את דיווש לקל יותר. באופן כללי, האופניים החשמליים הם אופניים רגילים עם סוללה מופעלת ל"דוושת לסייע". כאשר דוחפים את הדוושות, מנוע קטן עוסק ונותן דחיפה, כך רוכבים על גבעות עם תרמיל טעון מעל שטח מאתגר, בלי להתעייף.

רכישה של אופניים חשמליים יכולה להגדיל באופן דרמטי את התדירות שבה רוכבים. על פי סקר שנערך לאחרונה של קרוב ל -1,800 בעלי אופניים חשמליים בצפון אמריקה. לפני שהיו להם אופניים חשמליים, %55 מהמשיבים אמרו שרכבו מדי יום או שבוע. לאחר שהשתמשו באופניים חשמליים, מספר זה זינק ל -91% לרכיבה יומית או שבועית.

אם גם חושבים על התרומה הרבה לכדור הארץ, האופניים מפחיתים את העומס בכבישים והזיהום. לא פולטים גזים מכל סוג שהוא.

להשכיר או לרכוב על אופניים חשמליים בתוך הקמפוסים נהיה טרנד וחלק מפרויקטים באוניברסיטאות באירופה כדי להקל ולשפר את החיים היום יומיים של הסטודנטים.
תהיו גם אתם חלק מזה!

Udike (צילום: באדיבות Ubikeׂ)

Udike (צילום: באדיבות Ubikeׂ)

זה קל ופשוט: חוסכים כסף וזמן. זה מהר, כיף, ירוק וחלק. אז למה לא?

אז רק צריך להכיר את Ubike: שילוב של אוהבי טבע-עירוניים. מדובר בייבוא של אופניים חשמליים איכותיים במחירים הטובים ביותר בשוק הישראלי. תשוו בעצמכם.

ב Ubike מאמינים שאופניים חשמליים יכולים לשנות את חיי היומיום שלנו, שהופכים אותם לפשוטים יותר, ולפחות כאוטיים. ולהפך, מוסיפים לנו פשטות וויברציות טובות, ניידות ומהירות מרהיבה. לחוויה המושלמת יש גםמבחר לא קטן של אביזרים נלווים: ממנעולים, תיקים, ארגזים, מתקנים ולבקבוקים עד למלאי גדול של פנסים, מראות, משאבות, כיסאות, כסאות לילדים ועוד!

אם אופניים זה "יותר מידי", פתרון נוסף הוא ההוברבורד. בחנות ניתן למצוא מבחר של הוברבורדים אופנתיים וצבעונים העונים על כל הקריטריונים של בטיחות ועדכנות. לאחרונה ישנם אביזרים נלווים להוברבורד כמו כיסא קרטינג שמתחבר אליו ומספק פתרון לחוסר בשיווי משקל ועוזר ללמידה בשימוש במכשיר. פשוט מגניב.

ב Ubike משוכנעים כי השילוב בין איכות מעולה ועלות נמוכה הוא הסוד ללקוח שמח. ולהיות מאושר הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר של החיים.

Udike (צילום: באדיבות Ubikeׂ)

Udike (צילום: באדיבות Ubikeׂ)

הידעתם?

* אפשר לרכוב בין השיעורים בקלות רבה יותר.

* לקחת את הסוללה אתך.

* אפשר לקפל את האופניים ולאחסן אותם כמעט בכל מקום.

* אפשר לנסוע במרחקים ארוכים יותר מאשר באופניים שרק בדווש.

* אין צורך ברישיון נהיגה או ברישיון ספציפי

* ניתן לטעון את הסוללה בכל שקע של 220 וולט, כך שלא קשה למצוא מקום לטעינה.

 

Udike (צילום: באדיבות Ubikeׂ)

Udike (צילום: באדיבות Ubikeׂ)

נתונים מעניינים:
על פי סקר של מכון גיאוקרטוגרפיה, נכון לשנת 2017 נמצאים בשימוש כ-225 אלף זוגות אופניים חשמליים. דבר זה מהווה עליה תלולה מ- 148 אלף זוגות שהיו בשנת 2014. לפי הערכת המכון מדי שנה נרכשים כ-25,750 זוגות חדשים של אופניים.

נכון לשנת 2017, לכ-158 אלף משקי בית יהודיים בישראל לערך (כ-7.3% ממשקי הבית היהודיים) יש אופניים חשמליים. ל-24% מתוך משקי האב האלה יש 2 זוגות אופניים חשמליים. זאת, בהשוואה ל-12% בלבד ממשקי הבית שהיו להם 2 זוגות בשנת 2013.

בשנת 2010 נמכרו בישראל כ-1200 אופניים חשמליים, בשנת 2011 נמכרו כ-6,000 זוגות.

לפי הערכת משרד התחבורה נכון לשנת 2015 יש בכבישי ישראל כ-150 אלף זוגות אופניים חשמליים.

בתוך 5 שנים גדל מספר הרוכבים בכלי ביותר מפי 100.

כל שנת יש יותר ויותר ערים ורשויות מקומיות שמתחילות לסלול שבילי אופניים באיכות טובה. הרשימה כוללת את תל אביב, ירושלים, חיפה, באר שבע, כפר סבא, הרצליה, חולון, ראשון לציון, אשדוד, נתניה, פתח-תקווה, גבעת שמואל וערים נוספות.

לוגו Udike

כתובת: כפר גלעדי 16. תל אביב –יפו
טלפון: 039666146
מייל: [email protected]
Instagram: Ubikeisrael
Facebook: Ubike

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. Ubike: סטודנטים מאושרים – The Reliable News

    […] נמאס מלבזבז את הזמן ולחכות לאוטובוס? לקנות אוטו הפך לחלום רחוק? לא רוצים אפילו לחשוב על התשלומים היקרים של הביטוחים ועל חלקי החילוף? האופניים החשמליים של Ubike הם הפתרון לבעיות התחבורה שלכם!Read More […]

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר