בלון התבערה שנחת בגילה (צילום: דוברות המשטרה)
בלון התבערה שנחת בגילה (צילום: דוברות המשטרה)

גילה – בלון תבערה נחת בחצר בית; חבלני המשטרה הוזעקו לזירה

לבלון חובר באמצעות חוט - בד, שהיה ספוג בחומר דליק. הבלון הועבר לבדיקת החבלנים. ברקת ל"כל העיר": "על הממשלה לפעול לתפיסת מפריחי הבלון ולגבות מחיר כלכלי וביטחוני מהרשות הפלסטינית באופן מיידי שייצר הרתעה"

פורסם בתאריך: 20.7.18 16:34

בלון לבן שאליו מחובר באמצעות חוט בד הספוג בחומר דליק ואליו גפרורים וחוטי חשמל נחת היום, שישי, לפני כשעה קלה בחצר בית בשכונת גילה. חבלני משטרת ירושלים הוזעקו לחצר הבית – ולקחו את הבלון לבדיקה.

מהמשטרה נמסר: "חבלני משטרת ישראל הוזעקו לבית בדרום ירושלים לאחר שאותרו שם בלון חשוד עם פריטים שחוברו לבלון. הפריטים הועברו לבדיקה החבלה. במשטרה שבים ומזכירים לציבור כי יש לנקוט במשנה זהירות בכל הקשור לחפצים חשודים מעין אלו – עפיפונים ובלונים, העלולים להכיל בקרבם גם חומר נפץ או בערה ומסכנים את שלום הציבור במידה וזה לא ינקוט באחריות.

"בכל איתור של חפץ חשוד, בכלל זה חפצים 'תמימים' למראית עין מעין אלו – יש לדווח למוקד 100 של משטרת ישראל ללא שהות. יש להתרחק ולהרחיק סקרנים למרחק ביטחון של כ-50 מטרים לפחות. יש להותיר את הטיפול בחפץ החשוד לחבלני משטרת ישראל המקצועיים".


בלון התבערה שנחת בגילה (צילום: דוברות המשטרה)

בלון התבערה שנחת בגילה (צילום: דוברות המשטרה)


תושבת השכונה, אדוה חנון, תיארה את הדברים בפוסט שכתבה בפייסבוק. בין השאר היא ציינה: "חברים שימו לב והזהירו את הילדים! בלון תבערה נחת בבניין הצמוד אליי בשכונת גילה בירושלים, נחת ליד בלוני גז בגינה פרטית. הבלון היה עטוף בתוך בד יוטה ספוג בחומר דליק גפרורים,אבקת שריפה וחוטי חשמל. בלון עם כמות מכובדת של חומר נפץ תקני".



ראש העיר ניר ברקת מסר ל"כל העיר" בעקבות בעקבות בלון התבערה בגילה: "על הממשלה לפעול לתפיסת מפריחי הבלון ולגבות מחיר כלכלי וביטחוני מהרשות הפלסטינית באופן מיידי שייצר הרתעה ויבהיר לתושבי בית ג'אלה ולמנהיגות המקומית שלא כדאי שדבר כזה יקרה שוב. אסור לתת לרשות הפלסטינית להרחיב את חזית הטרור שכל תכליתה היא פגיעה באוכלוסיה האזרחית. שימוש בעפיפונים ובלונים זהו טרור לכל דבר, והדרך לטיפול בטרור היא אחת – גביית מחיר לא מידתי".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר