שרון מימר, ברק בכר (צילומים: שרון בוקוב)
שרון מימר, ברק בכר (צילומים: שרון בוקוב)

"אפשר לנצח את ב"ש. נשחק פתוח והתקפי"

בבית"ר מקווים להנחיל הפסד ליגה ראשון בטרנר לאלופה: "צריך לשחק משוחרר. יש לנו רק מה להרוויח"

פורסם בתאריך: 15.4.17 20:27

לאחר הניצחון הענק 0:3 על בני סכנין במוצאי השבת האחרונה, שחקני בית"ר צפויים לצאת ביום שני (ערב חגיגות המימונה) לאצטדיון טרנר על מנת לנסות להשיג 3 נקודות יקרות בדרך להשגת המקום השלישי. עבור בית"ר זה לא יהיה 'עוד מפגש' מול הפועל באר שבע. כזכור, בית"ר לא הצליחה לנצח את באר שבע בחוץ זה כשש שנים, והמאזן בין הקבוצות נוטה חד משמעית לכיוונה של האלופה.

מי שייעדר בוודאות מהמפגש הוא אנטואן קונטה, הזר הצרפתי של הקבוצה, שירצה עונש הרחקה בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים. מי שיחליפו בעמדת המגן הימני הוא דוד קלטינס, שיוסט מעמדת הקישור להגנה. דן איינבינדר, קפטן הקבוצה שלא פתח במשחק מול סכנין במוצאי השבת, יחזור להרכב וישחק בקישור לצידם של קלאודמיר פריירה ואריק סאבו. על פי האימונים האחרונים, מימר לא מתכוון לשנות את שיטת המשחק וימשיך באותו מערך התקפי שהוא דוגל בו מהרגע שהגיע לבית"ר. את חוליית ההתקפה ישלימו חן עזרא, עידן ורד (סגן מלך השערים של הקבוצה, עם שמונה כיבושים בליגה) ואיתי שכטר (מלך השערים של הקבוצה עם 15 שערים).

שרון מימר (צילום: שרון בוקוב)

שרון מימר (צילום: שרון בוקוב)

לאחר ההפסד השבוע של מכבי פתח תקווה להפועל באר שבע, 2:1, בית"ר התקרבה עד כדי שתי נקודות מהמקום השלישי, ובקבוצה יודעים שניצחון ביום שני ייתן דחיפה גדולה לקראת המשך המאבקים על המקום השלישי: "אנחנו במרחק שתי נקודות מהמקום השלישי, וגם התרחקנו ממכבי חיפה", אומר שחקן בקבוצה ומוסיף: "אנחנו מגיעים למשחק נגד באר שבע כאנדרדוג מובהק. אין יותר מדי ציפיות מהמשחק הזה. יכול להיות שבאר שבע יבואו טיפה יותר לחוצים אם מכבי תל אביב, שמשחקת לפניהם, תנצח. אנחנו פשוט צריכים לשחק משוחרר, לבוא וליהנות. יש לנו רק מה להרוויח במשחק הזה".

שחקן נוסף בקבוצה מספר ל"ספורט כל העיר": "גם אם נפסיד במשחק הזה, לא קרה כלום. יש עוד הרבה משחקים לשחק עד סוף הפלייאוף ויהיו לנו עוד הזדמנויות לתקן. אנחנו נמצאים במקום טוב, מקום שמוביל לאירופה ואם ניצחנו זה בונוס: גם לנצח את באר שבע וגם להתקדם עוד קצת לכיוון אירופה".

ברק בכר (צילום: שרון בוקוב)

ברק בכר (צילום: שרון בוקוב)

בית"ר מגיעה לאצטדיון שבו האלופה עדיין לא הפסידה, מאז החלה לשחק בו לפני כשנתיים. בבית"ר לוקחים את העניין הזה בחשבון, ומקווים לשבור את הסטטיסטיקה: "זה דבר מדהים שהפועל באר שבע לא הפסידה בבית", אומר שחקן נוסף. "אנחנו צריכים לתפוס אותם ביום לא טוב, וצריכים להיות בעצמנו ביום טוב מאוד. אנטואן קונטה יהיה מאוד חסר, הוא הפך לבורג מאוד משמעותי, אבל אנחנו מספיק טובים. הפערים בין הקבוצות גדולים רק בהסתכלות לאורך זמן, במשחק אחד אפשר לעשות את זה".

"יש לנו עוד שבעה משחקים ונצטרך לאגור כמה שיותר נקודות כדי להגיע למקום השלישי, ולא משנה איפה נשחק", טוען גורם בצוות המקצועי ומוסיף ש"גם בבאר שבע אנחנו קבוצה מספיק טובה בשביל להביא את הנקודות".

במשחק הקודם שבו בית"ר הפסידה 2:1 לבאר שבע היא שיחקה נהדר, הגיעה למצבים ורק חוסר ריכוז בהגנה בדקות קריטיות גרם לה לספוג שני שערים מהירים. בצוות המקצועי של הקבוצה יודעים שאסור לחזור על אותן טעויות: "היה חסר ריכוז רגעי ולמדנו במשחק הזה שנגד באר שבע אסור לאבד ריכוז אפילו לשנייה. אנחנו מקווים שנגיע למשחק מפוקסים 90 דקות. ואנחנו מאמינים שאפשר לנצח את הפועל באר שבע. נבוא במטרה לנצח ולעשות את המקסימום, נשחק פתוח והתקפי", טוענים בצוות המקצועי.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר