אסנת קולק ואביה טדי קולק ז"ל, עופר ברקוביץ (צילומים: פרטי, אורן בן-חקון, )
אסנת קולק ואביה טדי קולק ז"ל, עופר ברקוביץ (צילומים: פרטי, אורן בן-חקון, )

בתו של טדי קולק ז"ל תומכת בברקוביץ

אסנת קולק, בתו של ראש העיר המיתולוגי, במכתב תמיכה פומבי לתושבי העיר: "אבי, טדי ז"ל, היה מברך על מועמדותו של ברקוביץ"

פורסם בתאריך: 23.8.18 12:12

השבוע קיבל המועמד לראשות העיר עופר ברקוביץ תמיכה מאסנת קולק, בתו של ראש העיר המיתולוגי של ירושלים טדי קולק ז"ל. אסנת קולק פרסמה השבוע מכתב פומבי הקורא לתושבי העיר לתמוך בברקוביץ, יו"ר סיעת התעוררות, לראשות העיר. בין השאר כותבת קולק: "מכיוון שהעיר חשובה לי מאוד, בחנתי לעומק את המועמדים הפוטנציאליים: עופר ברקוביץ, יו"ר תנועת התעוררות, מזכיר מאוד את אבי בכך שמזה 10 שנים הוא פועל במסירות מוחלטת למען ירושלים ותושביה ולא עוסק בשום נושא אחר".



בהמשך היא מציינת: "אני שמחה שישנו מועמד שאהבה אמיתית לירושלים ועשייה ענפה היא שם נרדף לו. מנוסה, כריזמטי, שאהבת ירושלים מושרשת בו מילדות ופועל בדרכים רבות לחיזוקה ושמירה על צביונה של עירנו המורכבת. אני סמוכה ובטוחה כי גם אבי, טדי ז"ל, היה מברך על מועמדותו של ברקוביץ ורואה בו האיש הנכון להנהיג את ירושלים בשנים הבאות". לבסוף חתמה קולק בדברים: "אני תומכת ופעילה למען היבחרו וקוראת לכולנו להצביע בעבורו".

בתוך כך, ב-2 בספטמבר צפויה להיחשף הרשימה המלאה של התעוררות למועצת העיר. מלבד עינב בר-כהן שמוצבת במקום השני, המקום ה-7-6 משוריין לימית יואלי-אלה, 40, פעילה בהתעוררות שלוש שנים ובשנים האחרונות שימשה כעוזרת אישית לברקוביץ.

ימית יואלי-אלה (צילום: שלומי אמסלם)

יואלי-אלה, נשואה ואמא לשני ילדים, מתגוררת בקרית היובל – בבעלותה סניף ארומה בקניון מלחה. היא נכדתו של אפרים אלה, יקיר ירושלים, ממשפחת אלה – בעלת חברה לבנייה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר