מצעד הגאווה בירושלים 2018 (צילום: הבית הפתוח)
מצעד הגאווה בירושלים 2018 (צילום: הבית הפתוח)

בוטלה התמיכה לבית הפתוח. במרצ זועמים

ועדת התמיכות החליטה על ביטול ההקצבות לבית הפתוח של קהילת הלהט"ב. יו"ר מרצ: "שערורייה, נפעל להפוך את ההחלטה"

פורסם בתאריך: 23.8.18 12:09

ועדת התמיכות של מועצת עיריית ירושלים ביטלה בישיבתה האחרונה את התמיכה הניתנת לבית הפתוח של קהילת הלהט"ב בעיר. ההחלטה התקבלה ברוב של 5 מול 4.



ד"ר לורה ורטון, יו"ר סיעת מרצ, שהובילה את המאבק נגד ביטול התמיכה מציינת בתגובה: "זו שערורייה, נפעל להפוך את ההחלטה. לא ניתן למפלגות החרדיות להחזיר את ירושלים לתקופת האבן. נדרוש במועצת העיר לבטל את ההחלטה של ועדת ההקצבות ולהחזיר את התקציבים לבית הפתוח. אני קוראת לכל הסיעות שמחויבות לירושלים חופשית להגיע".

לורה ורטון (צילום: מולי גולדברג)

לורה ורטון (צילום: מולי גולדברג)

ד"ר ורטון מוסיפה ואומרת כי "הציבור הירושלמי צריך להבין שזו לא בעיה של קהילת הלהט"ב בלבד – המפלגות החרדיות מנסות לכונן בירושלים עירייה של כפייה דתית ולהבריח ממנה את הציבור החילוני. בנוסף להתנגדות לבית הפתוח, הן הביעו התנגדות לסעיף שייתן תמיכה במיזמים לעידוד סובלנות וקיום משותף בירושלים. המאבק שלהם נגד קהילת הלהט"ב ונגד נשים הוא רק עוד סימפטום ועוד צעד. הם לא ינוחו עד שכל הרחובות בירושלים יהיו סגורים בשבת וכפי שכתוב בתקנון שלהם, שיהיה שלטון תורה בארץ".

יש לציין כי מועצת העירייה יכולה לבטל את ההחלטה שהתקבלה בוועדת התמיכות העירונית, דבר שכבר קרה בעבר גם סביב נושא התמיכה השנתית של העירייה בבית הפתוח.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר