מרכז העיר ירושלים (צילום: סיון גיל)
מרכז העיר ירושלים (צילום: סיון גיל)

בשורה לנהגים הירושלמים: שירות התשלום האוטומטי מתרחב לחניונים נוספים במרכז העיר

החניונים במסילת ישרים, באגריפס, בכיכר ספרא וברחביה הצטרפו לשירות "החניון המהיר" של פנגו - הנהגים יכולים לשלם באופן אוטומטי באפליקציה. בסך הכל פועלים בירושלים 9 חניונים שבהם ניתן השירות

פורסם בתאריך: 28.8.18 08:57

בשורה לנהגים הירושלמים: שירות החניון המהיר של אפליקציית פנגו מתרחב ל-4 חניונים נוספים במרכז העיר, כשבסך הכל השירות פועל לאחר ההרחה ב-9 חניונים ברחבי העיר.



כידוע, שירות החניון המהיר מאפשר לנהגים הרשומים לפנגו לשלם בצורה אוטומטית על החניה, ללא צורך בהמתנה או מעבר בעמדת התשלום של החניון. השירות נכנס באחרונה לפעילות בחניון מסילת ישרים סמארט, בחניון אגריפס, בחניון רחביה ובחניון כיכר ספרא, שהצטרפו לחניונים בהדסה עין כרם, קרתא, כנפי נשרים, ממילא, סנטר 1 ושערי צדק.

"החניון המהיר חוסך במקרים רבים את זמן ההמתנה בתור בקופות התשלום בחניון ואת הטרחה שבהגעה פיזית אל עמדות התשלום", מציינים בחברת פנגו. "מעל מיליון נהגים בישראל כבר הצטרפו לשירות החניון המהיר של פנגו ומדלגים על עמדת התשלום ב-180 חניונים ברחבי הארץ. שירות החניון המהיר חוסך במקרים רבים את זמן ההמתנה בתור במכונות התשלום בחניון ואת הטרחה שבהגעה פיזית אל עמדות התשלום. החניון המהיר גם פוטר את הנהג מהצורך להתעסק עם תשלום במזומן או בכרטיס אשראי".

פנגו במלחה (צילום: פנגו)

פנגו במלחה (צילום: פנגו)

עוד מציינים בחברה כי "לקוחות פנגו שאינם מנויים לשירות החניון המהיר יכולים לשלם באופן מזדמן על החניה בחניון המהיר באמצעות סריקת הקוד שנמצא על גבי פתק הכניסה לחניון. על פי מדגם לקוחות שביצעה פנגו, מעל 80 אחוז מהלקוחות מעדיפים חניון שיש בו אפשרות תשלום עם פנגו מאשר חניון ללא אפשרות כזו".

אירית גולדברג, סמנכ"לית השיווק של פנגו: "מעל מיליון נהגים המנויים לשירות חוסכים מעבר בעמדת התשלום ב-180 חניונים בישראל ובקרוב בחניונים נוספים. שירות החניון המהיר הוא הצלחה גדולה ומספר הנהגים המאמצים אותו הולך ועולה. בעלי חניונים רבים רוצים להציע שירות תשלום מהיר ונוח יותר ולכן פונים אל פנגו כדי ליישם את השירות גם בחניון שלהם. אנחנו מאמינים כי בתוך כשלוש שנים החניון המהיר של פנגו יפעל במרבית החניונים ברחבי הארץ".

פנגו, כידוע, היא אפליקציה לשירותי חניה, רכב ודרך. לחברה כ-2 מיליון נהגים מנויים המשתמשים בשירותיה באופן שוטף. "פנגו הוקמה בשנת 2007 והחלה כשירות סלולרי לתשלום על חניה ומאוחר יותר השיקה גם אפליקציה לתשלום על חניה", נמסר מהחברה. "בשנת 2018 נבחרה פנגו על ידי משרד הכלכלה הישראלי לאחת מבין 100 החברות החדשניות בישראל. בשנים האחרונות מרחיבה פנגו את שירותיה ומבססת את אחיזתה בעולמות הרכב והדרך עם שירותים כמו תשלום על הנתיב המהיר לתל אביב ובקרוב בכבישי אגרה נוספים בישראל. שירותים נוספים הם החניון המהיר המאפשר תשלום מהנייד בעת הכניסה לחניון ללא צורך במעבר בעמדת התשלום".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר