גלריה ברבור (צילום: באדיבות גלריית ברבור)
גלריה ברבור (צילום: באדיבות גלריית ברבור)

סערת גלריית ברבור: "ניאבק בהחלטה"

בעקבות החלטת בית המשפט לקבל את עמדת העירייה ולסגור את גלריה ברבור, מבטיחים אנשי הגלריה כי המילה האחרונה עדיין לא נאמרה

פורסם בתאריך: 5.9.18 18:27

סערת הסגירה של גלריה ברבור לא יורדת מסדר היום: כידוע, ביום חמישי שעבר החליט בית משפט השלום בעיר לקבל את עמדת העירייה ולסגור את גלריה ברבור בנחלאות החל מה-1.2.2019.



אולם, למרות החלטת בית המשפט, אנשי העמותה שמנהלת את הגלריה לא מתכוונים לוותר והשבוע הם מודיעים כי יאבקו בהחלטה בכל דרך אפשרית.

"התכנון שלנו הוא להיאבק בהחלטה בכל דרך אפשרית שקיימת עד חודש פברואר. יש לנו תמיכה של מאות אומנים, מוסדות תרבות ואנשים שהתגייסו לצדנו. לא היה דבר שאינו חוקי בגלריה ברבור", כך אומר השבוע בשיחה עם "כל העיר" נועם כוזרי, מנהל עמותת 'בר קיימא לתרבות אמנות מוזיקה ושלום', שעובדת בשיתוף פעולה עם גלריה ברבור.

כוזרי מוסיף ומציין כי "בית המשפט לא שמע את הצד שלנו. אנו רוצים לומר כי העירייה טוענת שקרים, אנחנו רוצים להתייחס לדברים שנאמרו ולהביא מסמכים רלוונטיים. העירייה טוענת שהם צריכים את הנכס לצורך גן ילדים. בשורה תחתונה נטענים דברים לא נכונים".

כאמור, החלטת בית משפט השלום בעיר קבעה כי הגלריה, שאותה ייצג עו"ד יוסי חביליו, תיסגר ב-1.2.19, כשלאנשי הגלריה ניתנו 45 ימים לערער.

לאחר החלטת בית המשפט ציין ראש העיר ניר ברקת כי "פסיקתו החד משמעית של בית המשפט מוכיחה מעל לכל ספק כי עמדת העירייה לאורך כל הדרך היתה נכונה, צודקת וערכית. אנו לא נאפשר פלישה לנכסיה של העירייה ולא נאפשר בשום צורה לעשות בהם שימוש על מנת לפגוע בחיילי צה"ל ובמדינת ישראל. נמשיך לשמור על החוק ועל מוסדות המדינה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר