פעילות של עמותת אתגרים (צילום: דן שפייזר)
פעילות של עמותת אתגרים (צילום: דן שפייזר)

מחסור במתנדבים לפעילות של 'אתגרים' בעיר

העמותה, שמסייעת בשילוב בעלי מוגבלויות דרך ספורט אתגרי, מספרים כי "אנו מבטלים פעילויות כי אין לנו מתנדבים"

פורסם בתאריך: 14.9.18 20:40

עמותת אתגרים קוראת לציבור הירושלמי להגיע להתנדב ולסייע בשילובם של בעלי מוגבלויות. העמותה, שהוקמה על ידי נכי צה"ל במטרה לשלב בעלי מוגבלויות בחברה דרך ספורט אתגרי ופעילות ספורטיבית, מדווח ת על מחסור הולך וגובר בגיוס מתנדבים, דבר אשר מקשה על הפעילות השוטפת ואשר מונע מהעמותה לענות על הביקוש להשתתפות בפעילויות.



"בתקופה האחרונה נתקלנו במחסור במתנדבים", מספר דן שפייזר, מנהל מרחב ירושלים בעמותת אתגרים. "על מנת להוציא את הפעילויות שלנו אל הפועל, אנו זקוקים למתנדבים ביחד של אחד על אחד – זאת אומרת, מתנדב אחד על כל משתתף. בשל המחסור במתנדבים אנחנו נאלצים לומר לאנשים שרוצים להשתתף שאין לנו אפשרות לקבל אותם כי אין לנו מתנדבים. זה מצער אותנו מאוד, כי הפעילות שלנו היא שוברת שגרה עבור בעלי המוגבלויות ומסייעת להם להשתלב. אנחנו גם מבטלים פעילויות שוטפות כי אנחנו לא יכולים לקחת סיכון בנושא הזה. יש לנו אחריות עבור בעלי המוגבלויות ואנחנו חייבים שלכל משתתף יהיה מלווה".

שפייזר מוסיף ומציין כי "הפעילויות שלנו מתנהלות באווירה כיפית וספורטיבית ובעיקר משפחתית. יש לנו בעמותה משתתפים מגיל 15 ועד גיל 50, וכולם עושים את הפעילות ביחד – כמו משפחה אחת גדולה. זה מצער אותנו מאוד שאנחנו נאלצים לסרב בשל מחסור במתנדבים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר