עופר ברקוביץ, יוסי חביליו (צילומים: שרון גבאי, פרטי)
עופר ברקוביץ, יוסי חביליו (צילומים: שרון גבאי, פרטי)

סופי: יש דיל בין ברקוביץ לחביליו

ל"כל העיר" נודע כי לפי הסיכום חביליו מסיר את מועמדותו ויוצא בקריאה לתמוך בברקוביץ לראשות העיר; מנגד, אם ברקוביץ ינצח, ימונה חביליו לסגן ראש העיר

פורסם בתאריך: 16.9.18 12:42

ל"כל העיר" נודע כי בימים האחרונים החלו מגעים מתקדמים בין ברקוביץ לבין המועמד לראשות העיר יוסי חביליו, שהגיעו היום לידי החלטה. במסגרת המגעים – הוחלט כי חביליו יפרוש ממועמדותו לראשות העיר וייצא בקריאה לתמיכה בברקוביץ. יחד עם זאת, חביליו ימשיך במרוץ למועצת העירייה יחד עם רשימתו "חביליו – מצילים את ירושלים". בתמורה, אם ברקוביץ ינצח בבחירות לראשות העיר, ימונה חביליו לסגן ראש העיר.

ברקוביץ מוסר: "יוסי חביליו גילה אחריות. הצעד שלו נבון ומתבקש. אני סמוך ובטוח כי תמיכתו של חביליו תייצר סחף של הציבור הממלכתי בירושלים שיתלכד סביב מועמדותי כדי שאנהיג את ירושלים. יחד, נחזק אותה ונמשיך לשרת נאמנה את תושביה. יוסי פעל רבות למען ירושלים, הוא אדם מנוסה ורציני וחשוב שישרת את תושבי ירושלים כחבר מועצה וכסגן ראש העיר".


עופר ברקוביץ (צילום: אורן בן-חקון)

עופר ברקוביץ (צילום: אורן בן-חקון)



יוסי חביליו ואנשי הרשימה "מצילים את ירושלים" (צילום: נורית יהלומי)

יוסי חביליו ואנשי הרשימה "מצילים את ירושלים" (צילום: נורית יהלומי)


הקרב על הצמרת במרוץ לראשות העיר: אלקין וברקוביץ, ראש בראש

התעוררות חשפה את הרשימה שלה


בשבוע שעבר הציג חביליו את הרשימה שלו, שכוללת שלוש נשים. ממטה חביליו נמסר כי הוסכם שהחל ממספר 2 תתבצע רוטציה לאורך הקדנציה. שרון דיל (25), מספר שתיים ברשימת "מצילים את ירושלים, היא יו"ר אגודת הסטודנטים בהר הצופים. דיל, סגן במיל', ועובדת האגף לשיתוף פעולה בינלאומי במשרד החוץ (במשרת סטודנט שמאפשרת התמודדות) תרכז את פעילות הרשימה בקרב הציבור הצעיר בירושלים; נצ"מ (בדימוס) מרדכי (מודי) לוין (68) ימוקם במקום השלישי ברשימה. לוין, חבר מפלגת העבודה כיהן בעבר כסגן ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) וכיועץ לענייני משטרה ליו"ר וועדת הפנים והגנת הסביבה של הכנסת. הוא מכהן כחבר הנהלת תנועת של"מ – שירות לאומי למבוגר וחבר הנהלת התנועה להעצמת ירושלים שבחסות המועצה הציונית.

במקום הרביעי ברשימה תמוקם דלית ארמוזה (50), יו"ר עמותת תושבי מורדות עין כרם וממובילות המאבק נגד הקמת מכללות צה"ל ביער ירושלים. ארמוזה, ילידת ירושלים, נשואה ואם לשלושה, שימשה כיו"ר איגוד השיננות הישראלי אש"י, תפקיד במסגרתו קידמה את חוק טיפולי שיניים בחינם לילדים מגיל 0 עד 18 ואת שינויין בכנסת של תקנות השיננות שמאפשרות עבודת שיננית ללא נוכחות רופא שיניים. ארמוזה הינה בעלת תואר שני בניהול מערכות בריאות.

עו"ד מימי דורון (38) תוצב במקום החמישי. עו"ד דורון, פעילה חברתית בשכונת נווה יעקב וממובילי המאבק נגד סגירת בית הספר ברנדט בשכונה. דורון נולדה בגונדר שבאתיופיה ועלתה לארץ ב- 1988 בהיותה בת שמונה, ללא ההורים כחלק מקבוצת ילדים שעלתה ביחד. הוריה ושאר המשפחה עלו לארץ שנתיים אחריה. דורון התחנכה בפנימיות ממלכתיות דתיות ושירתה בצבא שירות מלא. למדה משפטים במכללה האקדמית אונו, עברה לירושלים והכירה את בעלה ליאור, צבר ירושלמי. היא בעלת משרד עורכי דין עצמאי בירושלים. הפעיל החרדי צביקי פליישמן ימוקם במקום השישי. פליישמן הוא ממקימי מיזם "לא תשתוק", למאבק בהטרדות המיניות בחברה החרדית.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר