נעמי סויסה (צילום: דובר צה"ל)
נעמי סויסה (צילום: דובר צה"ל)

בין מתנדבי צה"ל המצטיינים: נעמי סויסה בת ה-70 מפסגת זאב

סויסה, בת ה-70, עובדת משרד החינוך לשעבר, מתנדבת בצה"ל 14 שנים כטבחית בבסיס פיקוד מרכז: "כיף לי עם החיילים. זו אווירה של אנשים צעירים שתמיד כיף להיות מוקפת בה"

פורסם בתאריך: 8.10.18 19:37

ביום רביעי שעבר, 3.10.18, התקיים טקס הוקרה למערך המתנדבים בצה"ל בסימן 70 שנים לעצמאות ישראל. בין המתנדבים המצטיינים – נעמי סויסה, בת 70 מפסגת זאב, המתנדבת בצה"ל זה 14 שנים.



הטקס נערך במעמד נשיא המדינה, מר ראובן ריבלין, ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, אלוף איציק תורג'מן, קצין הלוגיסטיקה הראשי, תא"ל יוסי אילוק, יו"ר עמותת שר-אל, תא"ל במיל' צבי שור, ומפקדת המתנדבים בצה"ל, סא"ל מלי אברונל. באירוע המרגש הצדיע צה"ל לאלפי המתנדבים המשרתים תחת שורותיו, ולראשונה חולקה סיכת המתנדב החדשה למשרתים במערך.

טקס הוקרה למערך המתנדבים בצה"ל (צילום: דובר צה"ל)

סויסה, תושבת פסגת זאב כאמור, עבדה בעברה במשך שלוש שנים כגננת, ולאחר מכן כתקציבאית במשרד החינוך, במשך 40 שנים. היא יצאה לפנסיה מוקדמת, והחליטה להתנדב כטבחית בצה"ל. במהלך 14 השנים האחרונות מתנדבת סויסה כטבחית בבסיס פיקוד מרכז, ובמקביל עובדת בהתנדבות גם בגן ילדים. היא מספרת שעל ההנאה הרבה שלה מההתנדבות בצה"ל: "כיף לי עם החיילים. זו אווירה של אנשים צעירים שתמיד כיף להיות מוקפת בה. אני גם אוהבת לראות אותם נהנים מהאוכל, הם מכבדים אותנו מאוד".

טקס הוקרה למערך המתנדבים בצה"ל (צילום: דובר צה"ל)

(צילום: דובר צה"ל)

מערך המתנדבים בצה"ל הוקם בחיל הלוגיסטיקה, בשנת 1973. עם השנים הרחיב המערך את פעילותו, וכיום הוא מורכב ממתנדבים ישראלים (בעלי צרכים מיוחדים, מבוגרים, בני משפחות שכולות, בני נוער, עולים חדשים, ניצולי שואה, גמלאים ועוד) וממתנדבים ממדינות זרות. אנשי מערך ההתנדבות של צה"ל משרתים במגוון יחידות, וכולם זוכים לליווי של מדריכות שר-אל ושל מש"קי המתנדבים אשר הוכשרו במיוחד לתפקיד זה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אני

    כבוד גדול!
    כל הכבוד לה ולאלפי המתנדבים!
    מכיר אישית את האוכל שלה בקלות זוכת פרס ראשון במאסר שף!!
    אדם מדהים

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר