עופר ברקוביץ ופעילי התעוררות (צילום: שרון גבאי)
עופר ברקוביץ ופעילי התעוררות (צילום: שרון גבאי)

הבחירות לראשות העיר ירושלים 2018: כיצד נערך מטה ברקוביץ?

הישורת האחרונה: כיצד המטה של המועמד לראשות העיר ירושלים עופר ברקוביץ נערך לקראת יום הבחירות, שלישי, 30.10.18?

פורסם בתאריך: 25.10.18 10:42

במטה המועמד לראשות העיר עופר ברקוביץ, יו"ר רשימת "התעוררות בירושלים", מספרים השבוע על הפעילות של מתנדבי השטח. בכיר במטה ברקוביץ מספר כי "לאורך כל היום יוצבו הפעילים והמתנדבים של ברקוביץ ושל ותנועת התעוררות בכל רחבי העיר, על מנת לגרוף כל קול וקול לפי הנהלים הראויים, תוך שימת דגש על שמירת טוהר הבחירות ומניעת אירועים אלימים".



עוד מספרים במטה ברקוביץ כי "אנו נערכים בפריסה רחבה בכל רחבי העיר, אני לא אנקוט במספרים, אך המתנדבים שלנו יעודדו הצבעה". במטה מדגישים כי "הפעילים יתקשרו לתושבים על מנת לשכנע אותם לצאת ולבחור בעופר ובהתעוררות ונשלח הודעות SMS".

בנוסף, במטה מציינים כי "פעילי המטה שלנו והמתנדבים, שיתפרסו ברחבי העיר, יהיו מצוידים במידע ובחומרים רבים על מנת לשכנע את הציבור הירושלמי עד הרגע האחרון, למה כדאי לבחור ברשימת התעוררות למועצה ובעופר ברקוביץ לראשות העיר. אנו נשתמש בחומרי הסברה ובפרסום של רשימת התעוררות ובמידע על המועמד. פעילינו יצוידו במסמכים ובמסרים לקהל הבוחרים".

בהתעוררות מדגישים כי שלטי החוצות שבהם מופיע המועמד לראשות העיר ברקוביץ והמועמדים הנוספים ברשימת התעוררות, יהיו תלויים ברחבי העיר. "כל מה שמופיע עכשיו ברחבי העיר נשאר עד יום הבחירות, אנו לא מחדשים אותם", אומר הבכיר.

עופר ברקוביץ ופעילי התעוררות (צילום: שרון גבאי)

בהתעוררות מדגישים כי "כל מערך התעוררות הוא מערך של מתנדבים, כך היה ב-2008 וכך גם בבחירות האחרונות ב-2013. אנחנו עתידים להעמיד את מספר המתנדבים הגדול בעיר, ואולי הגדול בארץ. אנו גם קוראים לציבור, גם ימים אחדים לפני סוף מערכת הבחירות, להתפקד ולהתאמץ למען ברקוביץ ולמען רשימת התעוררות".

בסביבתו של ברקוביץ אומרים כי ביום הבחירות עצמו הוא יסתובב ברחבי שכונות ירושלים. "עופר הוא מתמודד ירושלמי, וביום שלישי הוא יגיע לשכונות ברחבי העיר. הלו"ז הסופי יפורסם בתחילת השבוע הבא".

במטה ברקוביץ עוד אומרים כי "בשבוע האחרון אנחנו מרגישים שישנו מעבר של ציבור חובשי כיפות סרוגות להתעוררות. ברשימת התעוררות יש אחוז גבוה של מועמדים שמשתייכים לציבור הדתי-לאומי. ככל שהימים חולפים הדיבור על עופר שייבחר לראש העיר הבא של ירושלים הולך וגובר. השם 'ברקוביץ' נשמע יותר ויותר בקרב הקהל הפלורליסטי, בכל טווח הגילאים – מבוגרים, גילאי ביניים וצעירים, תומכים בעופר. שיא הסחף של התמיכה בעופר הגיע במיוחד אחרי הסקרים המחמיאים – זה עבר משלב של התחזקות לשלב האמונה. למעשה, אנשים ששקלו להצביע עופר, היום הם בטוחים שיצביעו לו. הם מבינים שהקול שלהם הוא חשוב ומשמעותי, כל קול משפיע. אם לפני הסקרים היו לו תומכים 'בתוך הארון', זה גרם להם לצאת ממנו, הסקרים הביאו אותם לצאת ולהגיד בביטחון 'אני תומך בעופר ברקוביץ'. זה גדל בצורה מטורפת. מתקשרים אלינו תושבים ובעלי עסקים, גם השבוע, שמבקשים לתלות שלטי תמיכה במרפסות הבתים ובחזיתות החנויות. אנחנו נמשיך לעבוד בכל הכוח עד הניצחון".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    נא לפנות לועדת בחירות-ב"ס ברנד צמוד מכולת גבריאל-נווה יעקב{מול קלפיות יש בית כנסת תלוי שילוט ענק-המקום ציבורי מקבל הטבה הנחכה בארנונה אסור יתלה פירסום להשפעה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר