מרכז 'החממה' בגילה (צילום: באדיבות מינהל קהילתי גילה)
מרכז 'החממה' בגילה (צילום: באדיבות מינהל קהילתי גילה)

גילה: הושק מרכז יזמות וחדשנות

מינהל קהילתי גילה השיק באחרונה את מרכז החדשנות "החממה", שבו יוכלו ילדי השכונה ליזום, ללמוד, לתכנן ולייצר בעזרת ציוד טכנולוגי מתקדם

פורסם בתאריך: 25.10.18 21:11

פיתוח תוכנה, אפליקציות ומשחקים, עיצוב מוצר בתלת מימד, תכנית מצוינות ועוד. מכל אלה ועוד יכולים תלמידי כיתות ג'-ט' משכונת גילה ליהנות, זאת במסגרת מרכז היזמות והחדשנות "החממה" שהושק באחרונה בבניין אשכול הפיס ברחוב ורדינון.



את מרכז החדשנות מפעיל מינהל קהילתי גילה, מבית החברה למתנ"סים, כאשר הוא פונה לילדים בכיתות ג' עד ט' ומזמין אותם ליזום, ללמוד, לתכנן ולייצר כל חלום ורעיון בעזרת ציוד טכנולוגי חדשני ומתקדם.

במרכז יופעלו מגוון חוגים ופעילויות דוגמת 'פיתוח תוכנה', קורס מידול בתלת מימד, קורס עיצוב מוצר תלת מימד וחיתוך בלייזר, ותוכנית מצוינות חטיבות ביניים 'סטארטק'.

עינה נאור, רכזת פעילויות "החממה" במינהל הקהילתי גילה: "אנו גאים להשיק את פרויקט "החממה" עבור ילדי ובני הנוער בשכונת גילה. מטרת המרכז היא להנגיש את הטכנולוגיה וליצור קהילה צעירה יוזמת וחדשנית".

מהחברה למתנ"סים הארצית, אשר מפתחת ומפעילה את מרכז החממה ומרכזים דומים ברחבי הארץ, מציינים כי "מטרת מרכזי החדשנות היא לסייע בצמצום פערים טכנולוגיים ובינוי קהילה באמצעות למידה והתנסות טכנולוגית חווייתית. התוכנית כוללת לימודי עומק בתחומים שונים כמו פיתוח תוכנה, חיתוך בלייזר, ארדואינו-אלקטרוניקה ותלת-ממד. כמו כן, המרכז מאפשר מעבדה פתוחה ליוזמות, לניסויים ולפיתוחים עצמאיים של המשתתפים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר