תכשיטים בירושלים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
תכשיטים בירושלים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

תכשיטים בירושלים: חנויות התכשיטים הטובות בירושלים

משובצים יהלומים, מזהב בשלושה צבעים, עם חריטת שם או הקדשה אישית, ואפילו בעיצוב מקורי שלכם, כל סגנונות התכשיטים שיתנו לכם לוק זוהר במיוחד - הכירו את חנויות התכשיטים המובילות בירושלים

פורסם בתאריך: 26.11.18 07:34

בלטינשטר תכשיטים | רחוב יפו 31, ירושלים

בלטישנר חנות תכשיטים (צילום: מתן עמשלום)

במרכז העיר ברחוב יפו הירושלמי שוכנת לה חנות תכשיטים ייחודית, יש לומר כמעט היסטורית שכבר שבעים שנה מייצרת ומוכרת תכשיטים מכסף וזהב טהור, שרשראות, תליונים, פרטי יודאיקה שלא תוכלו למצוא בשום מקום אחר ועוד. אם אתם בדרך לאירוע או להצעת נישואין, או אם אתם נוסעים לבקר את המשפחה בחוץ לארץ, או שאתם מחפשים מתנה לבת מצווה או בר מצווה, או פשוט רוצים להעניק מזכרת ייחודית מעיר הקודש, כדאי שתכירו את האחים בלטינשטר שאותה מנהלים האחים רמי ויורם אחדות במקצועיות ונאמנות ללקוחות חדשים וותיקים הממשיכים להגיע לחנות במשך שנים.

"העסק קיים כבר 70 שנה. מגיעים אלינו לקוחות מישראל ומכל העולם. מדובר בלקוחות וותיקים שמגיעים אלינו שנים על גבי שנים, אנחנו שותפים איתם ברגעים הכי מאושרים בחיים. מגיעות אלינו סבתות שקונות מתנה לבת מצווה של הנכדה ועד למשפחות מחו"ל שקונות מתנות למארחים שלהם בארץ ולהיפך. אנחנו לפעמים התחנה הראשונה מיד אחרי שהם נוחתים משדה התעופה" מספר לנו יורם מבעלי חנות התכשיטים הוותיקה בעיר.

"כל התכשיטים הם בעבודת יד וניתן להגיע אלינו למקום ולהתרשם ואפילו להזמין אונליין באמצעות משלוח עולמי שיגיע גם לסבתא בניו יורק שחוגגת 90. החזון שלנו והמטרה מעבר לכך שהלקוחות יוכלו ליהנות מתכשיטים ייחודיים ומקוריים זאת האפשרות ליהנות מתכשיטים תוצרת ישראל ולהזמין אותם לכל מקום בעולם" משתף אותנו יורם על מטרתו להנגיש את הייחודיות שלהם לכל מקום בעולם. בנוסף מציין יורם כי "המוטו שלנו זה לא רק לתת שירות טוב בעת הרכישה, אלא ללוות את הלקוח ולתת שירות טוב בכל בעיה אחרת שצצה בדרך".

גם באתר TripAdvisor תוכלו למצוא את Baltinester jewelry במקום הראשון בהמלצות הלקוחות. "מה שהופך את המוצרים שלנו לשונים הוא איכות החומרים, והשימוש בטכנולוגיות הכי מתקדמות שיש, המומחיות בעיצוב ואיכות השירות. זו הסיבה שמגיעים אלינו לקוחות מרחבי העולם החושקים בתכשיטים יהודיים מקוריים ואיכותיים" מסכם יורם.

עכשיו יש לכם את המתנה המושלמת לכל אירוע, לחגים המתקרבים ולאנשים האהובים עליכם ביותר, החל מטבעות נישואין עם כיתוב בעברית, חריטות מיוחדות לתכשיטים, וכל סוגי התכשיטים מזהב, כסף ויהלומים. והכל בשימוש עם מוצרי גלם איכותיים במיוחד והזמנות אונליין לכל מקום בעולם.

קונים תכשיטים אצל האחים בלטינשטר והופכים לחלק מהמשפחה!

כתובת: רחוב יפו 31, ירושלים

טלפון: 02-6252967

לאתר: www.baltinesterjewelry.com

לפייסבוק: Baltinester – Jewish Jewelry and Judaica Gifts

לאינסטגרם: baltinesterjewelry

 

תכשיטי כהן ובניו | רחוב בן הלל 11, ירושלים

תכשיטי כהן ובניו (צילומים: יובל כהן אהרונוב)

שמעון כהן פתח לראשונה חנות תכשיטים בשנת 1959 במרוקו, כעבור 6 שנים עלה עם משפחתו לארץ וגם כאן לא ויתר על התחום אותו הוא אוהב. הוא פתח חנות תכשיטים כפי שהיתה לו במרוקו ומאז סחף אחריו את כל בני המשפחה, ילדיו ונכדיו שהצטרפו לעסק המשפחתי וצורפים יחד תכשיטים בעיצוב ייחודי, בעבודות יד. בחנות, המנוהלת על-ידי אמן הצורפות מיכאל, בנו של שמעון, ניתן למצוא פריטים מרהיבים רבים כגון טבעות אירוסין משובצות ביהלומים, טבעות נישואין ועבודות מיוחדות בעיצוב בלעדי, תכשיטים משובצים באבני חן: אמרלד, רובין וספיר' מבחר שרשראות ועגילים משובצים פנינים ובמחירים טובים, לצד מגוון שעונים מרהיב.

תכזיטי כהן ובניו (צילום: יובל כהן אהרונוב)

תכשיטי כהן ובניו (צילום: יובל כהן אהרונוב)

את התכשיטים מעצבים, מייצרים ומשבצים לבד, בהם מבחר גדול של שרשראות, חלקן משובצות באבנים או פנינים, וגם כאן מעצבים תכשיטים לבקשת הלקוח. "מגיעים אלינו לקוחות רבים כדי שנעצב עבורם טבעות נישואין ואירוסין לפני בקשתם, ייחודיות רק להם. אצלנו ניתן לבצע תיקונים לתכשיטים במקום ומבצעים חריטת שמות, יש ערך מוסף כאשר התיקון נעשה במקום. לדוגמה, אם קונה מגיע לרכוש לבת זוגתו טבעת ויש צורך לשנות את מידת הטבעת שתתאים לאצבע". משפחת כהן גאה בשירות הטוב שהיא מעניקה ובמחירים הנוחים ללקוחות השבים אליהם. מעבר לכל זה, הם מתגאים באיכות המוצר ובשירות "הלקוחות נותנים בנו אמון מלא ולראייה – אנחנו ליווינו במהלך כל השנים שחלפו משפחות שלמות מסבים וסבתות ועד נכדים".

כתובת: רחוב בן הלל 11, ירושלים

טלפון: 02-5838717

נייד: 052-4727030 (מיכאל)


תכשיטי לב הזהב | רח' יפו 31 ירושלים

את 'לב הזהב' חנות התכשיטים בבעלותו פתח לביא ביתן לפני כ-10 שנים כשעלה לארץ מטוניס. כשהגיע לירושלים היה לו די ברור שהתחום בו יעסוק הוא תחום תכשיטי זהב והיהלומים. "יש לנו תצוגה נרחבת של  תכשיטים ממגוון מעצבים: טבעות, טבעות נישואין, טבעות אירוסין, טבעות לגבר ולאשה, שרשראות, תליונים יפהפיים, צמידים חלקים וצמידים עם דוגמאות, תכשיטים משובצים ביהלומים ובאבנים יקרות. את כל התכשיטים הללו  בחרנו בקפידה תוך שמירה על הלך הרוח בחנות" מספר לביא ביתן . " עוד בטוניס היתה בבעלותנו חנות זהב ותכשיטים במשך שנים רבות. התחלתי להכיר את העסק כבר בגיל 15. אבי צירף אותו לעבודה בחנות כדי להכין אותי לעתיד. עבדתי עם אבא שהעביר אליי את כל הידע והניסיון שלו בתחום. תכשיטי זהב, תכשיטים משובצים ביהלומים ובאבנים יקרות. לכן כשהחלטנו לעלות לישראל המטרה הראשונה היתה להמשיך את המסורת ולפתוח חנות דומה בירושלים. בישראל הבנתי עד כמה הביקוש לתכשיטים מעוצבים גדול. לא סתם תכשיטים אלא בעיצוב אישי וייחודי לכן צירפנו לצוות החנות מעצב שהוא אישי שלנו ומעצב תכשיטים בייצור עצמי בוטיקי, תכשיטים שניתן למצוא רק אצלנו ולא בשום מקום אחר. , המעצב שהגיע גם מטוניס, בעל ידע נרחב וניסיון מקיף בעבודה עם זהב ויהלומים בצורה הטובה והיפה ביותר" אומר לביא ביתן בהתרגשות.

תכשיטי לב הזהב (צילום: לביא)

תכשיטי לב הזהב (צילום: לביא ביתן)

"בעיניי התכשיט שאת או אתה עונדים אומר מי אתם, הוא חלק מהאישיות של אדם. יש לנו לקוחות מכל ירושלים והסביבה שמגיעים במיוחד לרכוש תכשיטי זהב עתיקים, שעיצובם הוא נדיר. יש לנו כמה לקוחות מיוחדות שאוהבות את הסגנון ולא מחליפות אותו. אצלנו ניתן למצוא זהב 18 קראט או 21 קראט. אני נהנה לראות לקוחה או לקוח שיוצאים מהחנות לאחר שרכשו לעצמם תכשיט שלנו ולא מפסיקים לחייך משביעות רצון" הוא אומר "כמו כן ניתן לבצע תיקוני תכשיטים במקום". עוד מציין לביא כי "גברים אהבו תכשיטים מאז ומתמיד לא פחות מנשים, תכשיטים משובצים, יפהפיים כל אחד על פי טעמו האישי".

כתובת: יפו 31, ירושלים

טלפון: 02-5812723

נייד: 052-6542332

לפייסבוק: לב הזהב חנות תכשיטי ויהלומים


 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר