חיים אלדר (צילום: ארנון בוסאני)
חיים אלדר (צילום: ארנון בוסאני)

פרסום ראשון: שמו של חיים אלדר, מקורבו של ראש העיר ליאון, עולה כמועמד לתפקיד סמנכ"ל החברה העירונית אריאל

ל"כל העיר" נודע כי ראש העיר הנכנס משה ליאון מעוניין לראות בתפקיד סמנכ"ל השיווק בחברה העירונית אריאל את איש יחסי הציבור חיים אלדר, מהפעילים הבולטים בקמפיין שלו. המינוי כפוף למכרז. דוברות ליאון בתגובה: "ראש העיר הנכנס, משה ליאון, לא עוסק כרגע במינויים". אלדר בתגובה: "אני לא מכיר את הנושא ומעולם לא עסקנו בו"

פורסם בתאריך: 27.11.18 11:44

ראש העיר הנכנס משה ליאון שוקל את האפשרות כי לתפקיד סמנכ"ל השיווק והפיתוח של החברה העירונית אריאל ייכנס – בכפוף למכרז – מקורבו חיים אלדר, כך נודע ל"כל העיר". אלדר, איש יחסי ציבור שבבעלתו חברת 'אלדר יחסי ציבור ותקשורת', היה מהפעילים הבולטים במטה הבחירות של ליאון עוד ממערכת הבחירות מול ניר ברקת בשנת 2013 וכמובן שבמערכת הבחירות האחרונה. כך למשל, ערב הסיבוב השני בבחירות הופץ סרטון בו קורא אלדר לציבור להצביע ליאון ומונה את יתרונותיו כראש עיר.



החברה העירונית אריאל, כידוע, היא חברת בת של עיריית ירושלים שעיסוקה הפקות ואירועי תרבות ברחבי העיר. לגבי תפקיד סמנכ"ל השיווק באריאל, יש לציין שלא מדובר במשרת אמון, אלא בתפקיד שמצריך מעבר מכרז מסודר ואישורר ועדות בעירייה, זאת לאור העובדה שמדובר בתפקיד בכיר בחברה עירונית.

בשיחה עם "כל העיר" אומר אלדר: "אני לא מכיר את הנושא ומעולם לא עסקנו בו. לא מעניין אותי להתעסק בחרושת שמועות שרצה".

משה ליאון (צילום: אורן בן-חקון)

משה ליאון (צילום: אורן בן-חקון)

מדוברות ראש העיר הנכנס ליאון נמסר: "ראש העיר הנכנס, משה ליאון, לא עוסק כרגע במינויים. כל זמנו כרגע נתון בהכנות לקראת כניסתו לתפקיד".

בתפקיד סמנכ"ל השיווק והפיתוח בחברת אריאל מחזיק כיום בפועל מוטי גמיש, מקורבו ואיש אמונו של ראש העיר היוצא ניר ברקת, שמונה לתפקיד בשנת 2015, לאחר שעבר מכרז וקיבל את אישור הוועדות השונות בעיריית ירושלים. גמיש, יש לציין, יצא לחל"ת (חופשה ללא תשלום) החל מה-1.12.2017 ועד לתאריך 31.12.2018. על פי הערכות שונות גמיש לא צפוי לחזור מהחל"ת, אך עקרונית האפשרות הזו קיימת.

הליך הבחירה הוא, כאמור, בכפוף למעבר מכרז, כשלאחר מכן מוקמת ועדה המורכבת מחברי דירקטוריון החברה העירונית אריאל ומבכירי עיריית ירושלים (כך למשל, במכרז הקודם לתפקיד ישב בין השאר מנכ"ל העירייה אמנון מרחב), אשר בוחנים את המועמדים השונים וממליצים על המועמד המועדף עליהם. את הבחירה בפועל מקבל מנכ"ל חברת אריאל – תפקיד שבו מחזיק בשנים האחרונות ציון תורג'מן.

מבחינת תנאי הסף של המכרז, ל"כל העיר" נודע כי הם כוללים תואר ראשון במנהל עסקים או פרסום ותקשורת שיוויקית או כלכלה או כל תואר רלוונטי אחר; שלוש שנות ניסיון לפחות בתפקידים ניהוליים; היכרות וניסיון בעבודה עם או עבור או בממשק עם מערכות ציבוריות; יכולת מוכחת בעבודה והבנה של העולם השיווקי והמכירתי; ניסיון ויכולת ניהול עובדים; ניסיון בתחום הפקות ואירועים (יתרון).

חברת אריאל אמונה גם על הפעלת מתקני הספורט השונים בעיר – אצטדיון טדי, הארנה, אולם הספורט במלחה – וכמו כן על הפעלת מתחם האירועים בבריכת הסולטן. באתר החברה מצוין כי "אריאל מפיקה את מרבית אירועי החוצות הגדולים והמשמעותיים המתקיימים בירושלים. כמו: הפסטיבל הבינלאומי לאומנות ואמנות "חוצות היוצר", יריד הספרים הבינלאומי, פסטיבל האור, עיר הקרח, פורמולה 1 ובריכת הסולטן".

על פי ההערכות השונות, המחזור של חברת אריאל עומד על מאות מיליוני שקלים בשנה.

(* גילוי נאות: מוטי גמיש הוא אחיו של רפי גמיש, עורך המשנה ב"כל העיר").

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר