אנתוני וורן (צילום: באדיבות דף הפייסבוק של הפועל ירושלים)
אנתוני וורן (צילום: באדיבות דף הפייסבוק של הפועל ירושלים)

וורן: "כל משחק זה מלחמה, לכן אני נותן מעצמי עוד יותר"

חלוץ הפועל, שכבש עד כה 11 שערי ליגה, מוסיף ואומר: "אני מאוד אופטימי שנישאר בליגה"

פורסם בתאריך: 25.4.17 12:14

מסע ההישרדות של הפועל בליגה הלאומית יימשך ביום שישי הקרוב, כשהקבוצה תשחק נגד הפועל רמת השרון (16:00 בטדי). כדי להמשיך את המומנטום החיובי ולייצר ניצחון שלישי ברציפות, הפועל תהיה חייבת שאנתוני וורן ימשיך בכושר המצוין שבו הוא נמצא.

וורן, שכבש בניצחון על עירוני נשר ביום שישי שעבר את שערו ה־11 העונה (והשלישי בארבעת המשחקים האחרונים), אופטימי באשר לסיכויי ההישארות של הפועל, ובשיחה עם "כל העיר" הוא אומר: "מבחינה אישית אני נמצא בכושר טוב. כל משחק זה מלחמה, לכן אני נותן מעצמי עוד יותר. אני מאוד אופטימי שנישאר בליגה. הדינאמיקה בקבוצה ממש טובה, כולם מרגישים טוב עם המאמן דויד מרטן וכולנו מתייחסים לכל משחק בשבועות האחרונים כאילו הוא גמר גביע, וזאת לא קלישאה. אני חושב שבשבועות האחרונים אנחנו נראים טוב יותר ואני שמח שזה בא לידי ביטוי בתוצאות. הכיוון הוא נכון ולכן אני מאמין שנישאר. חוץ מזה, אסור שקבוצה כמו הפועל ירושלים תרד לליגה א'".

וורן מתייחס גם לעתידו האישי ומציין כי "המטרה שלי היתה ונשארה לשחק בעונה הבאה בליגת העל, אבל כרגע אני בכלל לא חושב על זה. אני מרוכז רק בלעזור להפועל להישאר בליגה".

וורן אולי לא מתעסק עדיין בעונה הבאה, אך בהפועל יודעים לספר השבוע כי סביב החלוץ יש התעניינות גדולה, כשמספר קבוצות מליגת העל אף פנו אל הקבוצה ואל השחקן. אחת מהמתעניינות המרכזיות היא מכבי נתניה, שצפויה לחגוג בסיום העונה חזרה לליגת העל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר