פעילות משטרת ירושלים בליל הנובי גוד והסילבסטר (צילום: דוברות המשטרה)
פעילות משטרת ירושלים בליל הנובי גוד והסילבסטר (צילום: דוברות המשטרה)

ליל חגיגות השנה החדשה בירושלים: 21 עסקים מכרו אלכוהול לבני נוער, 8 נהגים נתפסו בגילופין

שנת 2019 נפתחה עבור עשרות צעירים ירושלמיים במשטרה: כ-50 מבלים עוכבו ונעצרו הלילה בגין שימוש, סחר ואספקה של סמים מסוכנים; לחלק מהנהגים שנתפסו תחת השפעת אלכוהול הושבתו רכביהם

פורסם בתאריך: 1.1.19 09:51

ליל חגיגות השנה החדשה בירושלים: מאות שוטרים, לוחמי מג"ב ומתנדבים פעלו במהלך הלילה בו חגגו אלפים את הסילבסטר ואת הנובי גוד. מאות שוטרים נפרסו בסמוך למקומות הבילוי, מקומות הומי קהל, פארקים ציבוריים ופעלו לשמירת שלומם וביטחונם של התושבים, המבקרים והמבלים בעיר.



במשטרה מציינים כי "כחלק מהמאבק בסוגיית השימוש בסמים מסוכנים בהם סם האונס והשיכרות, הוצבו עמדות בהן שוטרים ושוטרות פנו לציבור המבלים, שוחחו עימם והסבירו את הסכנות בשימוש בסמים ואף חילקו 'ערכות סם אונס' המאפשרות מתן אינדיקציה מידית אודות סמים שעורבבו במשקה".



במקביל, הפעילה המשטרה, מערך סמוי לאכיפת החוק כנגד בתי עסק שמכרו אלכוהול לקטינים, "במהלכו אותרו 21 עסקים שמכרו אלכוהול לקטינים", מציינים במשטרה, "ובעליהם זומנו או יזומנו לשימוע בפני קצין משטרה. בנוסף הושמדו על ידי השוטרים מעל 120 בקבוקים וכוסות שהכילו משקאות אלכוהול כשחלקם הגדול הוחזקו בידי קטינים בניגוד לחוק".

עוד מציינים במשטרה כי "עוד נפתחו במהלך הלילה 50 תיקים בגין שימוש, סחר והספקה של סמים מסוכנים בגינם ועוכבו או נעצרו 39 חשודים ונתפסו סמים מסוכנים בשווי מצטבר של עשרות אלפי שקלים".

שוטרי אגף התנועה בירושלים פעלו גם כן בפריסה מוגברת לאורך הצירים העירוניים והכניסות לעיר ובוצעה אכיפה כנגד נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים. במהלך פעילות המשטרה נתפסו 8 נהגים תחת השפעת אלכוהול, כאשר בדיקה שנערכה לאחד מהחשודים העלתה תוצאה של 822 מיקרוגרם – כמעט פי 3 מעל המותר בחוק.

לנהגים שנתפסו בוצעו ויבוצעו שימועים לפסילת רישיונם והשבתת רכבם. עוד נתפס אדם שנהג ברכב מבלי שהוציא רישיון נהיגה מעולם.

מהמשטרה נמסר כי "עבודת המטה המקדימה שערכה המשטרה ושכללה מתן מענה מבצעי גלוי וסמוי לאכיפת החוק באופן בלתי מתפשר במקביל להסברה ומניעה מצבית ברחבי ירושלים ויישובי הסביבה, ללא ספק הבטיחו את שובם של כלל החוגגים, התושבים והמבקרים לבתיהם בשלום".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר