אירוע פורים בכיכר ספרא בשנה שעברה (צילום: מל בריקמן)
אירוע פורים בכיכר ספרא בשנה שעברה (צילום: מל בריקמן)

לשכת ראש העיר ל"כל העיר": "לא תהיה הדרת נשים במופעי פורים ויום העצמאות"

ההכנות לאירועי פורים בירושלים בעיצומן, כשבין השאר מתנהלים מגעים מתקדמים עם הזמרות עדן בן זקן וספיר סבן. לשכת ראש העיר: "נגמרו ימי פורים השחורים של עופר ברקוביץ כמחזיק תיק התרבות"

פורסם בתאריך: 22.1.19 08:20

עיריית ירושלים מתכננת להשקיע השנה מאות אלפי שקלים באירועי חג פורים, שיחול ב-21.3.2019. האירועים, כך נודע ל"כל העיר", יתקיימו במשך שבוע שלם – החל מיום ראשון ועד ליום שישי – והם יתקיימו במוקדים שונים ברחבי העיר: בבמות במרכז העיר, ברכבת הקלה, במינהלים הקהילתיים ועוד.



בעקבות טענות שונות שעלו בנוגע להדרת נשים בחגיגות פורים הצפויות בעיר, מדגישים בלשכת ראש העיר משה ליאון כי "לא תהיה הדרת נשים במופעי פורים בירושלים. גם לא במופעי יום העצמאות ולא בחמש שנות הקדנציה הקרובה".

ל"כל העיר" נודע כי בעיריית ירושלים נמצאים במגעים מתקדמים עם הזמרות עדן בן זקן וספיר סבן, כדי שהשתיים יגיעו להופיע בעיר בחג פורים. זמרים נוספים שיופיעו על הבמות בפורים יהיו סטטיק ובן אל תבורי וסטפן לגר.


עדן בן זקן (צילום: דניאל קמינסקי)

עדן בן זקן (צילום: דניאל קמינסקי)


בנוסף אליהם, יתקיימו מופעי ילדים, בהם גם של כוכבת הילדים מיכל הקטנה, להקת הורה תופיע על הבמה המרכזית ויתקיימו מגוון אירועים במימון עירוני במוסדות התרבות.


סטטיק ובן אל תבורי (צילום: יח"צ)

סטטיק ובן אל תבורי (צילום: יח"צ)


עוד מוסיפים גורמים בכירים בעירייה כי "נגמרו הימים השחורים של עופר ברקוביץ כמחזיק תיק התרבות. הפארסות שנצפו בשנה שעברה, כשבין השאר נסגרו אירועים על ידי המשטרה ואירועים מסוימים לא תוקצבו. השנה חגיגות פורים בעיר יהיו מהגדולות שידעה ירושלים".


ספיר סבן (צילום: אוהד רומנו ע. אוהד קב)

ספיר סבן (צילום: אוהד רומנו ע. אוהד קב)


חברת מועצת העירייה לורה ורטון (מרצ), מחזיקת תיק נשים, מוסיפה: "חד משמעית ישתתפו בחגיגות פורים גם זמרות וגם זמרים. כרגע יש מגעים לסיכום על מחיר ושיבוץ, וברור לגמרי שיהיו נשים לצד גברים. לשמחתי עומדת בראש הפירמידה הרלוונטית, ראשת מינהל תרבות ופנאי, אישה שדואגת ותדאג לשוויון מגדרי יחד עם היועצת לקידום מעמד האישה, אורלי בן אהרון, שיחד איתי כמחזיקת התיק, מחויבות לחלוטין לשמירה על האינטרסים, הייצוג השוויון והקידום של נשים בירושלים".

בכירים בעירייה תוקפים את עינב בר כהן: "זה שלבעלה היה עסק בירושלים לא הופך אותה למבינה"; "היא מעולם לא הצליחה בעסקים וכנראה שלעולם גם לא תצליח"

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רונה

    כך צריך. חסר לכם אם תהיה כאן הדרת נשים !
    גם ככה יותר ממחצית הציבור לא בחרה בליאון. יש לו הרבה מה להוכיח לציבור החופשי.
    על פי הסעיפים שפורסמו, הוא דואג אך ורק לציבור החרדי, בריש גלי.
    יש לו עדיין יכולת לשנות זאת. ובבקשה לא בצעדים זולים ופופוליסטים. הציבור לא מטומטם !!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר