מגרש הספורט, גן סאקר (צילום: פרטי)
מגרש הספורט, גן סאקר (צילום: פרטי)

ההזנחה בגן סאקר: שוב תלונות על תחזוקה לקויה של עיריית ירושלים

חול על מגרשי הספורט, תאורה שלא עובדת ולכלוך - שוב עולות תלונות מצד תושבים על הזנחה כללית בגן סאקר. העירייה: "נוודא שחברת הניקיון האחראית על המגרש מבצעת את משימתה ביסודיות"

פורסם בתאריך: 7.4.19 19:15

מדוע המגרשים בגן סאקר – הפארק הציבורי הגדול בירושלים, אינם מתוחזקים כראוי על ידי עיריית ירושלים? תושבים, שמשחקים במגרשים באופן קבוע שוב מתלוננים על היעדר תחזוקה. מדובר במגרש ספורט חדש, שהוקם בשנה האחרונה בסכום של מאות אלפי שקלים.



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

"המגרש משמש כארגז חול מטונף", מתאר תושב שפוקד את המקום. "התאורה שוב שרופה, ורק שתי נורות מתוך שש דולקות, מה ששוב מפריע מאוד לשימוש במגרש. בחודש האחרון, המגרש שופץ ובאמת דאגו לתקן את התקלות שצויינו בעבר, אך בגלל התחזוקה הכללית הגרועה כל ההזנחה והליקויים חזרו לקדמותם ואף יותר".



כפי שפורסם ב"כל העיר" לפני שלושה חודשים, התושבים תיארו הזנחה של מגרשי הספורט בגן סאקר. בעקבות הפרסום ב"כל העיר" התקלות טופלו, אולם השבוע שוב עולות תלונות על הזנחה.


מגרש הספורט, גן סאקר (צילום: פרטי)

מגרש הספורט, גן סאקר (צילום: פרטי)


"בזמן האחרון המצב החמיר" ממשיך ומתאר התושב. "המנורות עדיין שרופות, המגרשים מלוכלכים ומלאים בחול. פניתי לעירייה, אבל שום דבר לא קרה. מדובר במגרשים שחייבים כל הזמן תחזוק ושדרוג. זה לא הגיוני שתיקנו את הליקויים וללא מתחזקים. חובה לטפל בבעיות האלה לעומק".

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה: "מגרש הספורט שופץ לאחרונה בסכום של מאות אלפי שקלים לרווחת התושבים. העירייה תוודא שחברת הניקיון האחראית על המגרש מבצעת את משימתה ביסודיות. נורות התאורה שאינן שמישות יוחלפו בשבוע הבא בנורות חדשות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יודע דבר

    עיריית ירושלים מומחית בלא לתחזק, כפי שעשו במפלצת: לא תחזקו שנים ואחר כך השקיעו מיליונים בשיפוץ מיותר על מנת לתת עבודה לקבלן מקורב, כנ"ל במרכז המסחרי בקריית היובל, שיפוץ מיותר ובזבוז כסף עם תחזוקה אפס.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר