הראל שלום על הכתפיים (צילום: גיא יצחקי, באדיבות הפועל קטמון ירושלים)
הראל שלום על הכתפיים (צילום: גיא יצחקי, באדיבות הפועל קטמון ירושלים)

דעה | יעשה שלום עלינו

הראל שלום הצעיר ניצח להפועל קטמון את משחק העונה עם ענק מול נצרת עילית, שייתן הרבה ביטחון לקבוצה ואולי אף יוביל אותה לליגת העל | טור דעה

פורסם בתאריך: 17.4.19 17:03

יום שני האחרון, כמעט 21:00 והיד כבר מתחילה לכתוב. הפועל קטמון יכולה לראות את עצמה מקופחת, אני כותב וממשיך, האדום שיחקו טוב יותר מול המוליכה מנצרת עילית אבל לא השכילו לנצח וסיימו בתיקו. אמנם תוצאה לא רעה במשחק חוץ קשה, אבל קטמון היתה טובה יותר.

המחשבות כבר עוברות לשלב הבא, לניתוח הסיכויים של הפועל קטמון, כשנס ציונה פותחת פער וגם כפר סבא פתאום מתאוששת. אבל אז, כמעט משום מקום, הגיע הראל שלום הכישרוני וכבש את השער החשוב ביותר בקריירה הקצרה שלו, ובין החשובים בהיסטוריה של קטמון. כן, בדקה ה-91 השלימה הפועל קטמון מהפך ענק מול נצרת עילית וגרפה את כל הקופה – 3 נקודות ליגה יקרות שמשאירות אותה רחוקה רק נקודה אחת מהמקום השני ומהכרטיס לליגת העל.



השער של שלום, שנחשב לתוצר מחלקת הנוער של הפועל קטמון לאחר ששיחק בקבוצת הנוער במשך מספר שנים, שווה הרבה יותר מהנקודות החשובות. הוא ייתן לקבוצה הרבה ביטחון לקראת חמשת המחזורים האחרונים שיכריעו את העונה כולה. שער הניצחון של שלום פתח למעשה את המירוץ לחלוטין, כשגם מקומה של נצרת עילית בליגת העל כבר לא נראה מובטח.


  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

הצמרת של הליגה הלאומית צפופה ורותחת. 4 נקודות בלבד מפרידות בין המקום הראשון (נצרת עילית עם 54נקודות) לחמישי (הפועל כפר סבא עם 50), כשגם הפועל אשקלון שבמקום השישי (עם 47 נקודות) נמצאת בתמונה. 6 קבוצות במאבק על 2 כרטיסים – דרמה בטוח תהיה.

הפועל קטמון חייבת למנף את הניצחון הזה ולהתחיל ברצף של ניצחונות, במיוחד לאור העובדה שבשלושת המשחקים הקרובים היא פוגשת את היריבות הישירות למאבק – הפועל כפר סבא במחזור הקרוב ולאחר מכן נס ציונה והפועל עפולה.

המאמן יוסי מזרחי עשה צעד אמיץ, כשהוציא את ערן לוי כשהקבוצה היתה בפיגור. ההחלטה הזו התבררה כנכונה וקטמון רשמה מהפך גדול. הפעם זה היה בינגו של המאמן. על המרקע היה נראה שנרשמה מיני תקרית בין לוי לבין מזרחי, וכעת המאמן הוותיק והמנוסה צריך לדאוג שהאירוע הזה לא יפגע במאמצים ולא יתפתח יותר מדי. מההיכרות שלי עם יוסי, אין לי ספק שהוא בדיוק האדם למשימה הזו.

חמישה מחזורים נותרו לסיום העונה וכל נקודה ואפילו כל שער עשויים להשפיע ולהכריע. אני לא מקנא באנשי הפועל קטמון – הנהלה, שחקנים ואוהדים, שממתינים להם שבועות של מתח ולחץ גדול. הסרט מותח, והתקווה הגדולה שלי היא שהוא ייגמר בהפי אנד ובדמעות של אושר ולא, חלילה, של עצב.


רונן שוויג (צילום: מגד גוזני)

רונן שוויג (צילום: מגד גוזני)


בצד הצהוב של הכדורגל הירושלמי, רשמה בית"ר ניצחון נהדר ששלח אותה באופן סופי ורשמי לים. התוצאה הסופית קצת משקרת, כי במצב של 1:2 לבית"ר, המלאבסים היו קרובים מאוד לשוויון, אבל הבלמים טל כחילה ואור זהבי כבשו וגמרו את הסיפור.

הסיפור המרכזי בבית"ר הוא כמובן הפרישה של יוסי בניון והתפקיד שהוא יקבל בעונה הבאה. יוסי סיים פרק ענק בחייו, וזה לא דבר של מה בכך. מעכשיו הוא עובר לצד הניהולי, שקושר בין גורלה של בית"ר לגורלו שלו. הצעד הראשון שלו חייב להיות החתמת מאמן, ואחר כך לרוץ קדימה. שיהיה בהצלחה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. תיקון קטן

    לידיעתו של רונן שוויג הראל שלום צמח במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים ולא של קטמון. קצת ידע קטן לפני שכותבים טור

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר