גן המזרקה (צילום: קיבוץ רמת רחל)

דירות למכירה בירושלים: גן המזרקה רמת רחל

מתעניינים בדירות למכירה בירושלים? בואו להתרשם ממתחם גן המזרקה ממוקם בשכונה היוקרתית ארנונה הצעירה אל מול טיילת שרובר

פורסם בתאריך: 18.4.19 14:21

פרויקט "גן המזרקה" ממוקם ברחוב יצחק בן דור 5 בשכונת ארנונה הצעירה שבירושלים, ונמצא בבעלותו של קיבוץ רמת רחל מזה כ- 12 שנים. כעת הקיבוץ מעמיד את הדירות בפרויקט למכירה וזוהי הזדמנות נהדרת וחד פעמית לרכוש דירה במתחם מטופח, עם שטחים ירוקים ופינות חמד במחירים אטרקטיביים, בנוסף לשירות האמין והאיכותי של קיבוץ רמת רחל.

פרויקט "גן המזרקה" הוא אחד הפרויקטים היפים ביותר בשכונת ארנונה ובו שישה בניינים הכוללים 160 דירות. כעת, לאחר שנמכרו 100 דירות, נפתח לשיווק הבניין הטוב ביותר במתחם ובו דירות בגדלים הנעים בין 2.5 ל-4 חדרים המיועדות למכירה מיידית. לכל דירה בבניין ישנה חנייה תת קרקעית נוחה ומחסן צמוד. מתחם המגורים משתרע על פני שטחים ירוקים ופארקים מטופחים המתוחזקים באופן שוטף על ידי חברת הניהול של קיבוץ רמת רחל. המתחם ממוקם על יד צירי תנועה מרכזיים, עם מגוון אפשרויות של תחבורה ציבורית, בתי ספר ומרכזי קניות. המתחם נמצא בקרבת השכונות  בקעה והמושבה הגרמנית.

גן המזרקה (הדמייה: קיבוץ רמת רחל)

גן המזרקה (צילום: קיבוץ רמת רחל)

הפרויקט מתאים במיוחד לזוגות צעירים ולמשפחות ומאפשר רמת חיים גבוהה באווירה נעימה ושקטה. אחד היתרונות הבולטים ביותר ברכישת הדירה בפרויקט "גן המזרקה" הינו מעטפת האחריות של קיבוץ רמת רחל. הקיבוץ נותן מענה אחראי ואכפתי לדיירים, גם לאחר שהשלימו את תהליך רכישת הדירה. כך, חווית קניית הדירה אשר לעתים רבות נתפסת כמלחיצה ומאיימת הופכת לחיובית, מהנה ורגועה.

עמרם דהן, נציג הקיבוץ מספר על הפרויקט הייחודי: "מדובר במתחם מגורים בשכונת ארנונה הצעירה והירוקה המנוהל ומתוחזק על ידי קיבוץ רמת רחל בצורה קפדנית ומקצועית. אחד היתרונות הגדולים ביותר הוא שאנו ממשיכים ללוות את הדיירים גם לאחר רכישת הדירות ולייעץ להם בכל נושא, בקשה, שאלה ופנייה וזאת על מנת להעניק להם את התחושה שישנו גוף אחראי ויציב שעומד מאחוריהם. מבחינתנו זוהי זכות להיות בקשר עם רוכשי הדירות שלנו ולסייע להם".

לפרטים ותיאום פגישה חייגו: 050-8345545

כתובת: רחוב יצחק בן דור 5, שכונת ארנונה, ירושלים

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר