ברק לוי, יוגב לרמן (צילומים: ברני ארדוב באדיבות katamon.co.il, דאפי ספונר באדיבות katamon.co.il)
ברק לוי, יוגב לרמן (צילומים: ברני ארדוב באדיבות katamon.co.il, דאפי ספונר באדיבות katamon.co.il)

דעה | השחקנים ובעלי התפקידים שצריכים לעזוב את הפועל קטמון

ואלה שמות: ערן לוי, קובי מויאל, ברק לוי, מיקו ממן ואפילו יוגב לרמן בגזרת השחקנים, יוסי מזרחי ושי אהרון בקרב בעלי התפקידים. המהפך שהפועל קטמון חייבת לבצע | טור דעה

פורסם בתאריך: 12.5.19 10:45

בקיץ שעבר, כשראשי הפועל קטמון ידעו שהעונה הנוכחית, הינה בבחינת הזדמנות בלתי חוזרת לעלייה, במיוחד כשאין על הנייר מועמדת מאיימת וחזקה דוגמת הפועל תל אביב, היה לכולם ברור ש'יורים' בכל הספונסרים שיש, מנפחים תקציב ושועטים כל הדרך לליגת העל ולראשונה גם מכריזים על כך בריש גלי.


  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

על קצת צניעות נלווית לכל המופע הפומפוזי הארוך הזה, איש לא דיבר. החתימו, החתימו והחתימו. הקיץ הזה, צריך להיות דיאטתי. מינימום קלוריות ומקסימום ענווה. ראשית, אני מניח שהתקציב בעונה הבאה ייחתך, וכך גם החלומות – שלא נאמר פנטזיות. אחרי הכל, גם הפועל חדרה לא פנטזה על עלייה ועשתה את הבלתי יאומן, גם נס ציונה לא חלמה, עם פחות מחצי מהתקציב שיש לקטמון העונה.



עוד לפני התקציב יחלו טקסי הפרידה. ראשית, בכדי לחזור לתקציב שפוי, יש בין היתר להיפרד מהמנהל המקצועי, שי אהרון. הספונסרים יוסי ליפקין ובני סיוון יתמכו בהמשך כהונתו, אבל כאן אמורים להיכנס לפעולה חברי הוועד המנהל, ששומעים היטב את הקולות הסוערים בקרב חברי העמותה.


ברק לוי (צילום: ברני ארדוב באדיבות katamon.co.il)

ברק לוי (צילום: ברני ארדוב באדיבות katamon.co.il)


אם אהרון ימשיך לעונה נוספת, הפועל קטמון תהפוך מקבוצה עם אג'נדה, לקבוצה עם סידור עבודה נוח. וזה רק מתחיל באהרון.

כתבתי בשבוע שעבר ואני עומד על דעתי – יוסי מזרחי הוא מאמן מצוין, אבל העובדה שבשלושת המחזורים הקריטיים האחרונים הוציאה הקבוצה נקודה מתשע, היא לחובתו, כמו גם העובדה שהוא לא עמד במשימה שהוצבה בפניו – עליית ליגה.


יוגב לרמן (צילום: דאפי ספונר באדיבות katamon.co.il)

יוגב לרמן (צילום: דאפי ספונר באדיבות katamon.co.il)


הפועל קטמון תחזור לחפש מאמן צעיר, אבל בניגוד לליאור זדה, יהיה זה הפעם מאמן עם קבלות כשעל כתפיו תוטל קודם כל משימת הבנייה מחדש, כשיש להניח שהפעם, כמו בשנתיים הראשונות של קטמון בלאומית, לא ידברו איתו על עלייה, בטח לא בשלב הראשון.

רשימת השחקנים שהחתימה הפועל קטמון בקיץ שעבר ושישוחררו הקיץ, רק מעידה על עוצמת הכישלון המהדהד של העונה. ערן לוי וקובי מויאל יעזבו בוודאות. הייתי ממליץ לשחרר גם את השוער ברק לוי שבמרבית המשחקים העונה לא הביא את הערך המוסף ולא הצליח לשחזר את יכולתו הטובה מהעונה שעברה. גם ירדן אבוחצירה, דניאל בוסי, עדי תמיר, וג'ייק רוזנסקי, מיקו ממן, נועם חפצדי ואפילו יוגב לרמן, במידה ולא יפחית מעלויותיו, חייבים להתפנות.


ניר גרוסמן (צילום: פרטי)

ניר גרוסמן (צילום: פרטי)


ומי יגיע במקומם? לו אני מקבל את ההחלטות, הייתי מקפיץ לבוגרים את שוער קבוצת הנוער, אדבאיו אדליי, שהתגלה כשוער מצוין, ספג את כמות השערים הנמוכה ביותר בין כל קבוצות הליגה, אבל מעבר לכך התגלה כמנהיג. הזר השני שיש להשאירו הוא החלוץ, ויליאם אגאדה. נכון, בשבוע שעבר ציינתי כי אגאדה כשל במני טיים ולא כבש אפילו שער אחד בפלייאוף החשוב, אבל כשאגאדה ממילא מחזיק בידיו חוזה גם לעונה הבאה, אין טעם לנסות ולהיפטר ממנו.

הפועל קטמון חייבת להתחיל ולבנות את הבייס שלה, אדליי ואגאדה, שני הניגרים הצעירים יילכו וישתפרו והם גם יביאו תוצאות. שחקן נוסף שלעניות דעתי יישאר הוא הבלם אבי מלכה שחתום לעונה נוספת. בין כל הצעירים טוב שיהיה גם שחקן מנוסה כמוהו בסגל, במיוחד כשהוא חתום. גם אמיר בן שמעון, עדן דהן, אביחי וודג'ה וסער בנבנישתי, צריכים להמשיך. כמוהם גם הראל שלום, שמזרחי לא נתן לו מספיק הזדמנויות, אבל בדקות שקיבל, החל לפרוע שטרות. עליהם יש להוסיף מספר שחקנים צעירים ורעבים שבלטו השנה בליגה א'. רק כך, תוכל קטמון למצוא את עצמה בליגת העל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אדום

    כל מילה בסלע לגבי הליגיונרים הזקנים מויאל וערן לוי וכנל חגבי שי אהרון הגיע הזמן שישלם את המחיר לכשלונותיו

  2. מרדכי

    להביא את אלי אוחנה כמאמן להפועל קטמון ירושלים ואצרף לכם 2 שחקנים זרים ממדינת פינלנד

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר