הילי עומר (צילום: פרטי)
הילי עומר (צילום: פרטי)

מבצע חירום לגיוס כספים: מצילים את הילי בת ה-23 שחולה בסרטן אלים

הילי עומר, בת ה-23 ממעלה אדומים, סובלת מגידול סרטני אלים ונמצאת בסכנת חיים. טיפול חדש בגרמניה בעלות של 900 אלף שקלים עשוי להאריך את חייה - כל הרשת, וביניהם מפורסמים כמו הזמרים רגב הוד ופאר טסי, נרתמים למבצע גיוס הכספים

פורסם בתאריך: 12.6.19 12:02

מצילים את הילי: מבצע חירום לגיוס כספים להצלתה של תהילה (הילי) לוי, בת ה-23, ממעלה אדומים, יצא לדרך. לוי חולה בסרטן אלים והיא נמצאת במצב קשה – טיפול חדשני בגרמניה עשוי להציל את חייה, אך עלותו נאמדת ב-900 אלף שקלים. כעת, משפחתה מבקשת מהציבור שיירתם לטובת מימון עלות הטיפול.

לוי אובחנה כחולת סרטן לפני כשנתיים, ולאחר תקופה לא פשוטה וטיפולים כימותרפיה רבים היא החלימה מן המחלה. אך כחודשיים לאחר החלמתה, הסרטן חזר בפעם השנייה באופן אלים ביותר. כאשר הטיפול היחידי מתאפשר בגרמניה ועלותו, כאמור, יקרה מאוד.

משפחתה פתחה קבוצת הפייסבוק על מנת לגייס תרומות עבור הטיפול היקר לו הילי זקוקה בגרמניה. בנוסף, משפחתה פרסמה פוסט מרגש וארוך המתאר את התמודדותה וסיפורה של הילי עם מחלת הסרטן.,שבו המשפחה מבקשת מהציבור לתרום על מנת לאפשר לה לטוס לקבל טיפול רפואי מתאים.

להפצת מבצע גיוס התרומות הבהול נרתמו מפורסמים בהם הזמרים רגב הוד ופאר טסי והג'ודוקא שגיא מוקי, ששיתפו זאת בסטורי שלהם באינסטגרם.

"חייבים להציל את הילי תהילה (עומר) שלנו וכל דקה חשובה", כותבת המשפחה בפוסט הנוגע ללב. "הילי, בת 23, אובחנה לפני כשנתיים וחצי כחולת סרטן לראשונה. היא חלתה ברבדומיוסרקומה גרורתי דרגה 4, סרטן אלים שהיה ממוקם בפניה. היא עברה תלאות באשפוז והכימו, והצליחה להתגבר על הסרטן. והיא החלימה. וחגגה. והתאמנה בחדר כושר. ויצאה. וקרנה. ושיתפה אלפי אנשים במסע שלה. וזכתה לחיות כבחורה צעירה. חודשיים. זה הזמן שהילי קיבלה כדי לחזור לחיות בו".


הילי עומר (צילום: מתוך דף הפייסבוק להצלתה של הילי עומר)

הילי עומר (צילום: מתוך דף הפייסבוק להצלתה של הילי עומר)


בהמשך הפוסט מסופר על הפעם השנייה שבו חלתה שנית: "אחרי חודשיים הגידול חזר. ובגדול. והיום הוא כבר ממוקם במערכת העצבים והעיניים שלה. משפיע על כל גופה. השפיע על הראייה שלה, התפקוד שלה, ההליכה שלה. הילי כבר לא בבית החולים. היא הוגדרה כסופנית אם לא ימצא טיפול. לקחנו אותה הביתה, והיא כבר בלי טיפול נגד הסרטן. הילדה שלנו שוכבת עם משככי כאבים, ונאחזת בחיים. ואם לה יש כוחות, אז גם לנו. ותוך כדי חיפושים אינסופיים בארץ ובעולם לנקודת תקווה כלשהי, מצאנו טיפול בגרמניה. הם מוכנים לקבל אותנו כבר אתמול, לעזור לה בטיפול מציל חיים ואת עיניה. עכשיו מה שחסר לנו זה היכולת לממן את הנסיעה הזו והטיפולים היקרים. ולכן אנחנו פונים אליכם. חייבים דחוף את העזרה שלכם כי אנו והיא מאבדים זמן יקר".


הילי עומר (צילום: מתוך דף הפייסבוק להצלתה של הילי עומר)

הילי עומר (צילום: מתוך דף הפייסבוק להצלתה של הילי עומר)


ניתן לתרום עבור הטיפול מציל החיים להילי באמצעות עמותת רחשי לב  – בקישור הבא:
https://secure.cardcom.co.il/e/Ot8/ (מצילים את הילי עומר)

לתרומות:

בטלפון: 1800-28-11-28.

העברה בנקאית: עמותת רחשי לב – עבור הילי עומר, מספר חשבון 66520403 בנק מרכנתיל דיסקונט 17, סניף 740.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר