אחים כהן ניסור וקידוח בטון (צילום: פרטי)
אחים כהן ניסור וקידוח בטון (צילום: פרטי)

האחים כהן – מקצוענים לניסור וקידוח בטון בירושלים

ניסור וקידוח בטון הן משימות מורכבות ומסוכנות, לשם כך נדרשת עבודה רק באמצעות אנשי מקצוע. האחים כהן מתמחים בניסור וקידוח בטון בירושלים באמצעות יהלום, מה שמאפשר עבודה מדוייקת, נקייה ובטיחותית ללא פגיעה בקונסטרוקציה

פורסם בתאריך: 23.7.19 18:50

את עבודת הבטון בזמן הכנת ובניית נדל"ן רובנו מכירים, אבל יש לבטון גם צד נוסף: הדרך שבה ניגשים לחומר בטון בנוי, קשיח וחסין, לעתים גם מזוין במוטות או ברשתות פלדה, כאשר נדרשים לבצע בו שינויים שונים, כמו מיצירת מעבר לצנרת או לכבלי חשמל ושאר תשתיות, דרך הריסת מבני פלדה וכלה בפריצת חלון או דלת בקיר בטון. עבודות דומות מול חומרים פחות חזקים כמו קיר לבנים, קירות גבס או עץ הן פשוטות  לביצוע, אבל עבודות ניסור בטון או קידוח בבטון דורשות מכשור שונה לחלוטין. לכן, אם רוצים לקבל את התוצאה המדויקת ביותר וללא נזקים דרוש בעל מקצוע מתמחה בתחום אשר משלב מכשור טכנולוגי מתאים ומתקדם. "האחים כהן", דור שני של מקצועיות בענף ניסור וקידוח בטון בירושלים, מנסרים וקודחים בבטון ביהלום באופן מדויק, נקי ובטיחותי. דניאל, אריאל ואיציק כהן עובדים עם חברות גדולות בשוק כמו: נתע רכבת קלה, עומר הנדסה ובניה, רמי שבירו וכמובן גם עם לקוחות פרטיים.

אחים כהן ניסור וקידוח בטון (צילום: פרטי)

אחים כהן ניסור וקידוח בטון (צילום: פרטי)

למה מומלץ ניסור וקידוח בבטון על ידי יהלום אם אפשר לעשות את אותה הפעולה בקונגו, לדוגמה?

"ההבדל בין העבודה שלנו שנעשית במכשור המתאים לבין הריסה אחרת הוא עצום. בהחלט מומלץ מאוד לבצע ניסור וקידוח בטון באמתעות יהלום. כל מכשור אחר לוקח הרבה מאוד זמן ויוצר הרבה מאוד אבק ולכלוך בבית, יוצר סדקים בקירות ופעמים רבות התוצאה לא ישרה. אם למשל רוצים לפתוח בקיר מסוים דלת ובקיר יש רשת ברזל, אז כדי להשלים את העבודה צריך לחתוך בדיסק ובנוסף זה לעולם לא יהיה ישר. החיתוך ביהלום הוא מאוד מהיר, אנחנו תוך שעה פותחים דלת, העבודה מדויקת מאוד, נקייה וללא פגיעה בקונסטרוקציה".

באיזה מקרים אדם פרטי נזקק לשרותכם?

"כמעט בכל תחום של בנייה העבודה שלנו עדיפה: אינסטלציה, חשמל, פתיחת דלתות, הריסה, ניסור, ועוד. הרעיון הוא לקבל תוצאה מאוד מדויקת, מהירה ונקייה ולכן אנשים שמשפצים גם אם מדובר בשיפוץ קטן וחוששים מהנזקים שעלולים להיות מסביב, יעדיפו להזמין אותנו".

ניסור וקידוח בטון הן משימות מורכבות ומסוכנות, לשם כך נדרשת עבודה רק באמצעות אנשי מקצוע. עבודה לא בטיחותית ולא מקצועית יכולה להביא לנזקים עצומים כמו קריסת קירות וערעור חוזקו של המבנה בשל אי הבנה מוחלטת בביצוע. "האחים כהן" צברו קהל לקוחות גדול שחוזר ונאמן רק אליהם, הן מבחינת חברות גדולות והן לקוחות פרטיים ולא רק בזכות שיטת העבודה והמכשור, גם ובעיקר בזכות העבודה הבטיחותית שנעשית אך ורק באישור מהנדס, העמידה בלוחות הזמנים, איכות העבודה במקצועית והבלתי מתפשרת, הנאמנות והיחס האישי לכל לקוח ולקוח.

איציק כהן, נציג "האחים כהן – ניסור וקידוח בטון", מסכם: "אצלנו השירות הוא לפני הכל, והיחס האישי שמקבל כל לקוח ולקוח, ממיס אפילו את הבטון הקשוח ביותר. מזמינים אתכם ליצור קשר ובטוח שתהיו מרוצים ושקטים – לכל אורך הדרך".

טלפון:  054-8771523

לאתר: האחים כהן – ניסור וקידוח בטון

לפייסבוק: האחים כהן – ניסור וקידוח בטון


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר