אורן זריף
אורן זריף

פסיכוקינזיס? גם המדע תומך בשיטת הטיפול של אורן זריף

בשנים האחרונות ישנה מגמה של פתיחות של אנשי מדע וחוקרים באקדמיה באוניברסיטאות ברחבי העולם. מטרתם לבדוק באמצעות מחקרים שונים את הקשר בין גוף, מח ונפש. אורן זריף מנסה להסביר מהי גישת הטיפול בתת המודע והפסיכוקינזיס ומה אומרים אנשי המדע

פורסם בתאריך: 20.2.19 11:14

מחקרים רבים פורצי דרך, מצביעים על כיוון חשיבה חדש שמזהה את הפוטנציאל הענק של יכולת הריפוי העצמי של גוף האדם בתחומים שלא נחקרו ולא נודעו עד כה. מחקרים התנהגותיים ונוירולוגיים מאשרים כי ישנם חלקים גדולים במח האדם שטרם הובנו כייאות ולפנינו עבודת מחקר רבה, אך גם התקווה והסימנים המעידים מצביעים באופן חד משמעי על יכולותיו העצומות של הגוף מטבע בריאתו.

כיצד מסבירים אנשי המדע את יכולות הגוף לרפא את עצמו?

חוקרים ומדענים הנעזרים כיום במיטב הטכנולוגיות החדישות, מתחברים לרעיון העמוק אותו הבינו אנשי רפואה קדומים בכל התרבויות העתיקות. מזרח אסיה, דרום אמריקה, יבשת אפריקה ועוד, נודעו בשיטות ריפוי יעילות שפותחו בהן.

אלפי מטופלים, פרופסורים ורופאים לא טועים: אורן זריף הצליח לעזור כנגד כל הסיכויים

פרופסור אליאב, הפקולטה לכימיה

אליאב, פרופסור לפיזיקה מהפקולטה לכימיה אמר בעבר כי: "אין למדע יכולת להסביר כיצד פועלים הכוחות של אורן זריף. הרופאים לא הצליחו לעזור לבן שלי, אבל אורן עשה זאת בהצלחה. בזכותו הכאבים החזקים שהיו לו ברגליים עברו. תוך מספר רגעים בלבד, הילד פשוט נעשה בריא. באמת שאין לי מילים, אני המום לנוכח ההצלחה. אין לי דרך להסביר את התופעה! נכון להיום, נראה כי המדע הקלאסי אינו יכול להסביר את התופעה וכיצד עוברות האנרגיות של אורן זריף דרך התת מודע".

פרופסור וינשטיין, דוקטור לרפואה וביוכימיה

פרופסור וינשטיין, מנהל היחידה למיילדות וגניקולוגיה אמר כי: "בזכות הטיפול של אורן זריף אני מרגיש הרבה יותר טוב. לפני שהגעתי אליו, זה היה אחרת לגמרי. סבלתי ממספר בעיות והכאבים ירדו לכדי 10% בלבד. הטיפול של אורן זריף הצליח להוריד את סף הכאב ב-90%. זה מדהים, המצב השתפר פלאים!"

פרופסור בצלאל, מומחה לחקר תולדות האמנות

פרופסור בצלאל הנו מומחה עולמי לאמנות וחתן פרס ישראל לחקר תולדות האמנות. פרופ' בצלאל החליט לטפל בבעיה ממנה סבל וקבע עם זריף לעבור טיפול בתת המודע. בעבר אמר כי: "הטיפול של אורן זריף גרם לי לתחושה של שמחת חיים אמתית. אני מרוצה מאוד מהטיפול וממליץ לכולם להגיע אליו בשעת הצורך."

פרופסור דוד

פרופסור דוד העיד על שיטת הטיפול של אורן זריף: "הגעתי אליו לקבלת טיפול בבעיה ממנה סבלתי. הסתבר כי היכולות שלו הצליחו לעזור לי מאוד. הטיפול בתת המודע באמת עבד ואני ממליץ לכולם לבוא לטיפול, אני באמת מרגיש מצוין בזכותו".

ד"ר אונישוק, גניקולוגית

ד"ר אונישוק, הגיעה אל זריף לאחר שסבלה מבעיה בריאותית, כאבים כרוניים והרגשה לא טובה. ד"ר אונישוק אמרה בעבר כי: "הטיפול של אורן זריף בתת המודע הצליח לעזור לי להרגיש טוב יותר וכיום אני מרגישה מצוין! מצבי השתפר פלאים".

לאחר הטיפול בשיטת הפסיכוקינזיס של זריף, החליטה ד"ר אונישוק להירשם לקורס התת מודע של אורן זריף, ללמוד את השיטה ולעזור לאחרים. "לאחר שסיימתי את הקורס, הבנתי כי יש לי את הכוח והידע לעזור לאחרים, לכן התחלתי לטפל בקרובי משפחה, ובאנשים אחרים", הסבירה ד"ר אונישוק.

ד"ר אמיל

ד"ר אמיל הגיע אל אורן זריף לאחר שסבל מגושים סרטניים בכבד. לאחר הטיפול של זריף סיפר כי: "אחרי הטיפול של אורן הגושים פשוט נעלמו. אני מודה לו מאוד ומאחל לו בריאות עד 120!".

אורן זריף

  • אין במידע כל עצה רפואית, חוות דעת מקצועית או תחליף להתייעצות עם רופא

כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר